Gå til innhold

Min golf gti 16V..

Ranger emnet

vwgti16v

Anbefalte innlegg

Tenkte at eg skulle hive meg på trenden med å legge ut litt bilder av golf prosjektet sitt med litt tekst.......det meste vil stå på heimesiden http://vwprosjekter.no-ip.com , men legger og ut litt her fortløpende, bilder og tekst ;)

bilen er en VW Golf GTI 16V 87modell

nylakka sommeren 2004

g60 girkasse

60/40senking

90fangere og dører

16" Aluett sommerfelger

+++++++

så bilder

slik var den når eg kjøpte den ifjor sommar

P1010020.jpg

slik den stod for ca 3-4 måneder siden.....

P1010011.jpg

så vart det pussing og sparkling, her er bakplate med mer

bakplate.jpg

grunnet:

grunnet2.jpg

lakket:

P1010005.jpg

kommer mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kimoajajaj

Fin golf du har fått deg der ! Jeg får vann i munn av å se "pusse" bilder og så se på bilder etter lakkering, er så fint å se at det blir så fint :) Veldig fin farge !

Stå på , bilder er tingen, hva med noen interiør bilder?

takktakk :D

joda, flere bilder kommer, men sol og varmt må ut å tute hehe!!jaggu solbrent også steike!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lyktene skal av og på med nye.....synd eg aldri fekk det eg bestilte fra autospar, må vel bestille på nytt da!

har lyst på høgdejusterbart senkesett, men ser ut til den planen må eg legge på is da eg skal i armyen på tirsdag.........

ellers kommentarer?? ting som kan endres eller burda vert annerledes??(sjå vekk ifra at det er en 4dørs hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla svein even!!!

bilen blei meget bra den.... ivertfall når du tenker på standen når du hentet den... såg ikke akkurat ut som noe prakt eksemplar...

men det va mye nye deler på den da...

heheh begynner å bli noen fete vw biler på øya våres nå.. skulle heve oss rundt å fått en skikkelig foto sesion

høyde justerbart.. hmm mitt blir billig til salgs så snart vinteren kommer skal jeg hive det etter deg...så kan du være lowrider og... har stort savn etter luft:D

vinter will show:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

høyde justerbart.. hmm mitt blir billig til salgs så snart vinteren kommer skal jeg hive det etter deg...så kan du være lowrider og... har stort savn etter luft:D

vinter will show:D :D :D

SOLGT!! :D

og vemund (passat kara) : fargen er monzablå

monzablau, original farge faktisk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider