Gå til innhold

Min golf gti 16V..

Ranger emnet

vwgti16v

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by joarek

Ikke dum pris det nei;)

Har fått et tilbud om lakkering for 4000 om jeg pusser selv jeg også, men hvor lang tid vil du si du/dere brukte på pussingen? bare sånn ca. da:)

Var det vanskelig og få det jevnt?

er han flink å lakkere er det bare å slå til....men hadde btalt en tusing ekstra visst han dårlig og en profesjonell ville ta det på seg for 5 løka.....han som gjor det for meg er profesjonell og det er jækla bra lakkert.....

hehe timane vart litt, men visst det bare er et par småbulker så går det nokk fort men skal du begynne å sveise igjenn emblem og klipshøl og bredde skjermer og slikt da blir det plutselig mange timer.....må en god del lag på med sparkel, viktig at du drar den godt utover får den drar visst til seg stålet rundt hehe......utoverbulker går aldri ann å sparkle, desse må bankest inn, med andre ord man sparkler bare bulker som går innover.......

et tips til, bruk lang tid i godt sollys og sikt etter bulker eg har enda et par pittesmåe bulker som vi ikkje såg......du må sikte før du begynner å pusse får når lakken blir matt så blir dei vanskeligere å sjå.....mykje å tenke på hehe!!

skal få lagt inn eit par bilder av golfen når eg kommer heim på perm fra militæret om 3 uker.......ny takluke pakning nå hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

halla folks

får fiske fram tråden min igjenn

har bestilt nye baklykter og frontblinklys nå (endelig) håper dei kjem til helga slik eg får montert dei når eg e heime på perm.....

har bestilt slike her :

znet_lykter_80036.jpg

+ nye forntblinklykter i klarglass med parklys i......

oppdaterer uansett med nye bilder av kjerra i helga, interiør og slikt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Golf 3 GTD Special

looking good thumpsup

Flott bil det der ja

mvh

takker:D

ser ut til at baklyktene og blinkersane endeligt har komt i posten, er i vei ut på posten og henter dei i dette øyeblikk, trur det skal bli bra hiver ut bilder da iløpet av helga.....

lurer og på å kjøpe g60 skjermbredding og lakkere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

Kjempe fint dette, bare å få interiøret like fint som bilen er så blir det bra. Har du noen planer for interiøret?

er jammen ikkje sikker, ivertfall få vaska det og slikt

lurer på å lakkere diverse ting

skal og lakkere calipere, men lurer ka farge eg skal ta

men må få shina opp interiøret litt først.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider