Gå til innhold

Min golf gti 16V..

Ranger emnet

vwgti16v

Anbefalte innlegg

Originally posted by vr6R

nå skal dere ta å passe dere eller så kommer jeg å den utrolig hissige ferga mi å spinner over dere:eek: :eek: :eek: heheh

nei svein tror ikke ferga skal på nett....

Haha!

Ferga e bra!! Den har no styrhuset på rett side også..:D

Sleng den ut!;)

1984 VW Golf 1 8VT prosjekt

1987 VW Golf 2 Syncro

1987 DODGE RAM 350LE

x 1996 Audi A4 20V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skal bruke tid i rom jula jeg også, bytting av clutch! ! ! ! !

flott rute det (ca 350km) :P bortsett i fra de 4 fergene så er den grei :mad: går jo med nesten 500,- tur/retur bare i ferge takst.

men men er verdt det hver gang en skal hjem :D

du som har den http://vwprosjekter.no-ip.co m? Gunnar snakka om at eg skulle få avsatt litt plass der :D:D:D:D men har ikke sommlet meg til å fått skrevet noe historie om bilen enda...

har jo blitt bra vei nedover no da.. (har pendla der sjøl i nesten 5 år) men koffer du ikkje kjøre om emblem istenden og via stranda og ned.. tar omtrent samma tiden og du slippe unna med to ferger mindre.. foretrekke ihvertfall heller å kjøre bil enn å sitte på ferge..

Forresten så e d DYRT oppe på toppen etter lavik-oppedal ferga.. etter bakken med tofelt'en... laser e nokka dritt...

Mista forresten eit grøftelys på 16V engang å opp bakken der... hadde kjørt fra heile fergekøa... så kom eit "dunk" hm... ka va det tro... så blei det dunka, smell, skrap under heile bilen også når i kikka i speilet så spruta det med plast/glass etc bak bilen... FAEN... stoppa og der va jo selvfølgelig eine grøftelyset borte... BRUK FOR GUDS SKYLD mutrer med sånn plastinnlegg i, sånn som ikke skrur seg opp igjen av seg selv selv om det rister og skrangler pga lite fjæring igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo blitt bra vei nedover no da.. (har pendla der sjøl i nesten 5 år) men koffer du ikkje kjøre om emblem istenden og via stranda og ned.. tar omtrent samma tiden og du slippe unna med to ferger mindre.. foretrekke ihvertfall heller å kjøre bil enn å sitte på ferge..

Forresten så e d DYRT oppe på toppen etter lavik-oppedal ferga.. etter bakken med tofelt'en... laser e nokka dritt...

Mista forresten eit grøftelys på 16V engang å opp bakken der... hadde kjørt fra heile fergekøa... så kom eit "dunk" hm... ka va det tro... så blei det dunka, smell, skrap under heile bilen også når i kikka i speilet så spruta det med plast/glass etc bak bilen... FAEN... stoppa og der va jo selvfølgelig eine grøftelyset borte... BRUK FOR GUDS SKYLD mutrer med sånn plastinnlegg i, sånn som ikke skrur seg opp igjen av seg selv selv om det rister og skrangler pga lite fjæring igjen..

Heisann Trond Wiggo, var deg ja, skule ringe deg en gang jeg, hehe, glemte det helt, også ble jo bilen knust osv, men nå er den klar på veien igjen... MEn ja har vurdert å kjøre om stranda ja, men er det ikke litt dårligere vei standard der da, eller helt ok? og det er vell bare 1 ferge mindre, eller kjører du helt inn til loen og rundt den veien?

Men ja purken liker seg rundt lavik og oppedal, tro meg, lenge leve laser varsler og jammer, men er ikke alltid dem er 100% trygghet heller, falsk trygghet tror eg man kan si..

Har du fått kjøpt deg ny fam. bil nå da?

Ikke meningen å kuppe tråden din :P

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den indre veien er dårligere, veistandarden der er dårligere + den blir nokre mil lengre + litt mer slitsom fjellovergang.....så valget mitt er klart, tar den ytre veien med tre ferger til sogn og betaler nokre kroner mer for å slippe å bekymre seg med at bilen skal riste ihop på elendige veier.....

kan og benytte sjansen til å skrive at mange bilder på tråden her er forsvunnet, det skal fiksest da eg har perm om to uker og adsl heime er oppe å går igjenn.....

andre planer med bilen nå er å sveise igjenn skilt innfellinga på bakluka, nokke som vil bli gjort ganske snart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider