Vampire Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Noen som har et senkefjører til Mondeo mk1 96 mod sendan til salgs her? Og har hørt noe snakk om at noen modeller har luft styrte dempere som får bilen til å holde seg i samme høyde uansett last? Stemmer dette? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Såvidt jeg vet så har min 2000mod nivåregulering bak. Hang på en henger med 3 kubikk grus, og så nesten ikke forskjell fra før jeg hang den på.. Var bare litt vanskelig å bremse ned før en rundkjøring siden hengeren ikke hadde brems... Har H&R senkefjører (40/30) som funker veldig bra, koster ikke skjorta heller, ca 1800,- om jeg ikke husker feil... Bestillt ifra Autopower, Arendal. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Vampire Noen som har et senkefjører til Mondeo mk1 96 mod sendan til salgs her? Og har hørt noe snakk om at noen modeller har luft styrte dempere som får bilen til å holde seg i samme høyde uansett last? Stemmer dette? kan vel benytte 60mm jamex.. Ikke så gal pris på dette nytt, Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Vampire Og har hørt noe snakk om at noen modeller har luft styrte dempere som får bilen til å holde seg i samme høyde uansett last? Stemmer dette? Det stemmer. Enkelte tidlige Ghia utgaver hadde elektrisk justerbare dempere, disse er justerbare innenfra! Hvordan disse er med senkefjærer vet jeg ikke Ellers så har du mekanisk nivåreg. bak på en del mk2 og 3, disse vet jeg ikke blir lavere med senkefjærer.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Vampire Noen som har et senkefjører til Mondeo mk1 96 mod sendan til salgs her? Og har hørt noe snakk om at noen modeller har luft styrte dempere som får bilen til å holde seg i samme høyde uansett last? Stemmer dette? Har en nabo her som skal selge sin mk1, vet han har et 50 senkesett som han skal kvitte seg med. Kan sjekke pris med han i morra om du er interessert i det. Hvor i landet holder du til, fjørene befinner seg i Moss. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Ja om han skal selge det er jeg interessert. Jeg bor på vestlandet nærmere bestemt Nordfjordeid, men som kjøper betaler jeg selvfølgelig porto. Har vel ikke noen kule felger til salgs og vel? :) Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg