Perel Import Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Jeg lurer egentlig på om det er no skreven regel om hvor lang distanse man må bli målt over av UP for at det kan kalles en godkjent måling fra dems side. Jeg har hørt 3km, men ikke vet jeg. Ble selv tatt for dette i Mai da en uniformert MC målte meg i kun 800m, til en snitt fart på 107km/t i en 60sone. Venter fortsatt på svar fra juristen om hva som skjer i saken. Etter at jeg har vært i avhør og nektet å ha kjørt så fort. Kan noen hjelpe? Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Relevant info står vel i den instruksen som heter GP-4027, har vært flere linker til den på forumet, så det er bare å søke. Når det er sagt, så sitter jeg å leser i den nå og der står det som følger: "minste måledistanse er 100 m" punkt 03.4 - "mobil måling mellom to punkter", under avdelingen for gjennomsnittsmåling. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 think you`re in deep shit :( Kjørte du så fort da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 For å være ærlig så tviler jeg på at jeg nådde den snittfarta. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg