Gå til innhold

Den er Skeiv, IKKK

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mandel

de bak er drittenkle og skifte!

jekk den høyt opp og løsne nede ved aksling først..så løsner du oppe..

husk fjørklemmer!

trenger ikke fjørklemmer for å ta ut noen av demperne på en golf, jeg gjorde det på den første jeg tok ut, å etter jeg la den ned så så jeg at det var helt unødvendig, trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt..

De forran er enkle å bytte også, 2 skruer ved beinet og en i motorrommet, har du nye dempere liggende klare kan du bytte alle 4 på under en time hvis du har den oppe på bukker... :D

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

trenger ikke fjørklemmer for å ta ut noen av demperne på en golf, jeg gjorde det på den første jeg tok ut, å etter jeg la den ned så så jeg at det var helt unødvendig, trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt..

De forran er enkle å bytte også, 2 skruer ved beinet og en i motorrommet, har du nye dempere liggende klare kan du bytte alle 4 på under en time hvis du har den oppe på bukker... :D

tar du å skrur ut de nedre skruene på leggen foran må du ha forstillings kontroll etter på ...

Å skal du skifte dempere må du jo ha fjærklemmer får du får ikke nye dempere med fjærer, fjærskåler, fjærbeinslager montert nye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt..

Sa jo det..

Forstillings kontroll er bare tull, fikk en på jobben som kan masse om VW og Audi til å se for sikkerhets skyld, ikke noe i veien der..

Bilen er stabil som bare det hos meg etter jeg bytta til senke sett.. null problem med styringa

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

Sa jo det..

Forstillings kontroll er bare tull, fikk en på jobben som kan masse om VW og Audi til å se for sikkerhets skyld, ikke noe i veien der..

Bilen er stabil som bare det hos meg etter jeg bytta til senke sett.. null problem med styringa

Så han som kan masse om audi på bilen din uten å måle den på et forstillings apperat å sa at den var ok he he :)

da kan i så fall ikke han mye om bil.

Er selv utdannet bilmekanikker og jeg jobbet 3 år på merkeverksted før jeg sluttet, og begynte på subaru - mg rover forhandler.

Men som tidligere nevnt en kan jo være heldig og treffe bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider