darkwih Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Har oppdaget at bilen er skeiv. bilde er dårlig. er verre en det ser ut. Trenger tips. sikkert en av fjærene. hvor får jeg tak i billige slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 på høggern eller så kan du kjøpe billige senkefjører hos autospar.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Mandel på høggern eller så kan du kjøpe billige senkefjører hos autospar.. Kjøper ikke slikt hos høggeren. Er sikkert en av de bak. lett å skifte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 de bak er drittenkle og skifte! jekk den høyt opp og løsne nede ved aksling først..så løsner du oppe.. husk fjørklemmer! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Tåyopetten vår på jobb knakk en bladfjør eller no slikt pga. overlast, og etter at de monterte ny del så er bilen ræva skjeiv :p byttet bare på den ene siden. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Mandel de bak er drittenkle og skifte! jekk den høyt opp og løsne nede ved aksling først..så løsner du oppe.. husk fjørklemmer! trenger ikke fjærklemmer til fjærene bak er ikke spenn på de .... ikke de orginale heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 da skal du få forklare hvorfor jeg fikk toppen av støtdemperen i panna når jeg åpnet støtdemperen bak uten og bruke fjørklemme. dessuten hadde det aldri gått og få skrudd sammen igjen demperen med den nye fjøra uten og bruke fjørklemme Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Korte sports dempere på orig fjærer ? Det motstrider jo all logikk :) Dette gjelder da forresten golf 2 og 3 og Polo 6n1 og 6n2 har skiftet på mangen jeg aldri fått noen skål i hode jeg :) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Mandel de bak er drittenkle og skifte! jekk den høyt opp og løsne nede ved aksling først..så løsner du oppe.. husk fjørklemmer! trenger ikke fjørklemmer for å ta ut noen av demperne på en golf, jeg gjorde det på den første jeg tok ut, å etter jeg la den ned så så jeg at det var helt unødvendig, trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt.. De forran er enkle å bytte også, 2 skruer ved beinet og en i motorrommet, har du nye dempere liggende klare kan du bytte alle 4 på under en time hvis du har den oppe på bukker... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 sa aldri at han måtte ha fjørklemmer for og ta ut demperen.. det er jo så logisk at alle må forstå. men du trenger det dersom du bare skulle bytte selve demperen, og beholde fjøra eller lignende! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Genetic trenger ikke fjørklemmer for å ta ut noen av demperne på en golf, jeg gjorde det på den første jeg tok ut, å etter jeg la den ned så så jeg at det var helt unødvendig, trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt.. De forran er enkle å bytte også, 2 skruer ved beinet og en i motorrommet, har du nye dempere liggende klare kan du bytte alle 4 på under en time hvis du har den oppe på bukker... :D tar du å skrur ut de nedre skruene på leggen foran må du ha forstillings kontroll etter på ... Å skal du skifte dempere må du jo ha fjærklemmer får du får ikke nye dempere med fjærer, fjærskåler, fjærbeinslager montert nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 trenger den kun hvis du skal skru fra hverandre demperen helt.. Sa jo det.. Forstillings kontroll er bare tull, fikk en på jobben som kan masse om VW og Audi til å se for sikkerhets skyld, ikke noe i veien der.. Bilen er stabil som bare det hos meg etter jeg bytta til senke sett.. null problem med styringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 forstillingskontroll er ikkeno tull hvis du ikke er glad i og bruke penger på og erstatte feilslitte dekk.. men du kan jo ha vært heldig også.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Genetic Sa jo det.. Forstillings kontroll er bare tull, fikk en på jobben som kan masse om VW og Audi til å se for sikkerhets skyld, ikke noe i veien der.. Bilen er stabil som bare det hos meg etter jeg bytta til senke sett.. null problem med styringa Så han som kan masse om audi på bilen din uten å måle den på et forstillings apperat å sa at den var ok he he :) da kan i så fall ikke han mye om bil. Er selv utdannet bilmekanikker og jeg jobbet 3 år på merkeverksted før jeg sluttet, og begynte på subaru - mg rover forhandler. Men som tidligere nevnt en kan jo være heldig og treffe bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.