Gå til innhold

Hjelp, skal kjøpe golf gti 16v

Ranger emnet

thehalfnakedchef

Anbefalte innlegg

bilen til cheron er så absolutt fin. mye pirk som er gjort med den og blitt tatt godt vare på. penere i lakken en min er den og. *)"#(?"(#?# *se litt surt på cheron* får nok ordne meg litt lakkering i vinter. akkurat nå sitter man og sikler på luftsenking til 15k

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

bilen til cheron er så absolutt fin. mye pirk som er gjort med den og blitt tatt godt vare på. penere i lakken en min er den og. *)"#(?"(#?# *se litt surt på cheron* får nok ordne meg litt lakkering i vinter. akkurat nå sitter man og sikler på luftsenking til 15k

Takk for kommentaren! vil du si at den er verdt 50k??

86 VW Golf Gti 16V

81 daihatsu charade 1.0 XO solgt

98 VW Passat 1.8 stv solgt

95 Seat Cordoba 1.6 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Denne du skulle kjøpe?, bra kul den der.. Men, 1'er.. 2'er er vel bedre..

Her er noen 2'ere, 16v!

#1 - så veldig pen ut, hvertfall inni..

#2, er en kompis sin.. Veldig bra bil.. Tatt godt vare på.. BILLIG!!

#3, pen Wolfsburg

Ja den tenkte jeg på først. ble solgt rett foran nesen min. Er blitt tipset om denne http://home.online.no/~leifesol/index.cfm Den virker veldig gjennomført! har sett på den wolfsburg golfen også! pem bil!! den ombygde rallybilen er jeg litt usikker på! men den er sikkert ganske brutal!!

86 VW Golf Gti 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thehalfnakedchef

Takk for kommentaren! vil du si at den er verdt 50k??

ja det vil jeg si. så lenge den er like pen som sist jeg så den som er ca 1 måned siden. men en ting du uansett må huske på. skal du kjøpe gammel bil. så kan du banne på at det kommer til å skje noe uansett hvor strøken den er når du kjøper den.

så på de tre alternativene som jonte la ut der. og alle de bilene må uansett kostes litt på for å få like gjennomført som Cheron sin.

klart den rally ombygde var fin. men her har du en bil som er ganske drastisk ombygd. får fort problemer med sånne biler hvis du ikke har god peil på golf, er som regel enklest når man har bygd om selv. vet som regel hvor feil kan ligge hvis det er noe.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

ja det vil jeg si. så lenge den er like pen som sist jeg så den som er ca 1 måned siden. men en ting du uansett må huske på. skal du kjøpe gammel bil. så kan du banne på at det kommer til å skje noe uansett hvor strøken den er når du kjøper den.

så på de tre alternativene som jonte la ut der. og alle de bilene må uansett kostes litt på for å få like gjennomført som Cheron sin.

klart den rally ombygde var fin. men her har du en bil som er ganske drastisk ombygd. får fort problemer med sånne biler hvis du ikke har god peil på golf, er som regel enklest når man har bygd om selv. vet som regel hvor feil kan ligge hvis det er noe.

Den hvite til Lars er veldig bra.. Han har hatt den i 2 år nå, kjørt den 50.000 ca.. Skiftet en del slitedeler, men aldri kjørt den noe spesielt hardt eller noenting.. Veldig god stand.. Er ikke så mye som må gjøres for å få den tøff egentlig.. Hvitt kan bli rått det..

Ring han, han er i Danmark, og vil nok bli kvitt bilen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som har kommet med gode råd!!!

Det ser ut til at jeg kjøper cheron sin golf.

Drar om ca 2 uker å henter den hvis alt går bra! Gleder meg som bare fan!

Takk for all hjelp hilsen thehalfnakedchef!!!!!!!!!!!!!!!!

86 VW Golf Gti 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider