awt Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by xibriz bare å sette opp sin egen server på maskinen å leke administrator på ditt eget IRC nettverk med 1 bruker(e) :D :D Det har jeg gjort :D (hadde ingenting å gjøre på og var i gokk med bærbar pc, så jeg startet server og begynte å scripte :D) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by awt Kan fint bruke mirc til å lage filer, spille musikk, etc. ser for meg den dagen jeg sitter og spiller musikk med mirc. dø, mardam, dø! verdens største virus-kommunikasjonsprogram nest etter outlook og kazaa. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 eg spilte musikk med mirc for noen år siden, bare for det det gikk an :P spredningen av virus via irc e ikkje stor hvis folk bare har vett til å ikkje ta i mot tvilsomme filer som ukjente folk sender :/ no om dagen har jo mirc automatisk avslag på vanlige virusfiler.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg