ehrnst Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Den skal visst ha forsvunnet fra gardermoen. her er eierens beskrivelse! Her er noen flere detaljer om bilen som ble stjålet: Sort 92 mod Sierra Cosworth JD27567. Sort org. Recaro skinn intriør, Sorte dørtrekk. 17" x 7,5" AZEV A med 215/40/17 S03. Black Daimond (slisser og huller) skiver forand og bak. Red stuff forand og Green stuff bak. Poliforinger av forsjellige harhet på hele understellet. AVO fult justerbart (høyde og stivhet) Alustøtte stag bak. Justerbar stag mellom travers og fjærbein/opphengskule. Alu eksentriske fjærbeinslagre. Scorpion 3"rustfritt eksos med 3,5" tupp. Jeg har/hadde jo også skrudd endel og justert opp motoren til 330 kit nivå. Til dere som kjenner meg her på forumet, og vil hjelpe meg, er det bare å spre etterlysninge på alle forum, dere kan tenke på. Til andre; En visste jo, om faren, for at bilen kunne forsvinne endag, så derfor har jeg jo tatt visse forholdsregler, når jeg har skrudd på bilen.(Les. Har notert Merket/kjennetegn # OSV på deler/utstyr på bilen). Så til dere som kjøper brukt osv. Dere bør stille de rette spørsmål, slik at dere kan svare meg, når jeg står og ser på DELENE MINE som er montert i/på din bil. (Tankene svirrer i hode) Kommer langt og kan gjøre mye på 4 ukers intervaller. Tror det er best jeg ikke skriver mer (Trykket stiger). MVH Grr, Grr bilde bilde2 Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 bildene virker ikke! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 linkene til bildene funker ikke. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 sånn:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by ehrnst bilde bilde2 sånn:) Funka ikke nå bedre nå heller :p Edit: Se der ja :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Heisann .. bringer denne videre fra ett annet forum : Det er en stund siden bilen ble stjålet, men her en dag ringte en kar fra Møre og Romsdal. Skjult # og ville ikke si hvem han var. Han hadde kjøpt en Sierra cos 4x4 uregistrert osv. Han hadde hatt bilen bare noen dager og var så blitt gjort oppmerksom på at den lignet veldig på min stjålne bil. Etter litt snakk er jeg overbevist at han har kjøpt min bil. Han sier at han vil heve kjøpet og så gi meg navn osv. Det var for noen uker siden og jeg har ikke hørt noe enda, så han har nokk ikke holdt løftet sist. Poenget er at bilen var hel og kjørbar enda og noen prøver fremdeles å selge den, som ramme bytte bil el. Så til dere som bor i Møre og Romsdal eller/og andre plasser, som kjenner milgjøer der det har vert kjørt med en sort Sierra cosworth (Prøveskilter eller lånte skilter) er jeg intresert i få opplysninger osv Til dere som hjalp meg sist med å spre denne beskjeden til andre forum sier jeg takk, og håper dere kan spre denne beskjeden også. Ring meg på 95202760 om dere har info. http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=4095 Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Kan ikke ta dette med politiet da? Når folk ringer med skjult nummer så kan vel politiet spore opp dette? Vet nå ikke helt om de gidder å ta det seriøst, men kan vel være verdt en telefon? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Bilen er vistnok nå i forvaring hos politiet i Møre og Romsdal. :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Se der. Alt ordner seg for snille gutter vet du:) Hvordan blir det å få skilter på den om de orginale er "forsvunnet" Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 ooops... sorry Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg