MSpeed Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 er litt sent ute men.. for å stemme på noen må du skrive Jeg stemmer på.....fordi ikke noe annet..bare det.. -carude- Raymo_nd CaPs_On 70C MacSi MSpeed C_West Laaars Bapfire Keshi Aero HansenRS Sinnzyk ALG_Gsi Skullid Nismo Blix1 Dodgy E-Tuning ////AMG Power Zein Oddern sånn det var alle...men det er en ting jeg ikke skjønner..hvorfor er det så utrolig vanskelig å krympe bildet til 1024x768???? jaja..og husk... Jeg stemmer på.....fordi hvis det er noen bilder som ikke fungerer eller noe annet så bare ta kontakt med meg..via pm eller email... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg stemmer på MSpeed for at den er veldig rå og bra laga!8glac for ikke min stemme:P) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg stemmer også for MSpeed.. fordi han har vist en enorm fremgang de siste månedene, og denne bilen var helt råå beklager Glacius, men M fortjener denne X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jeg stemmer på zein fordi han har laget en jævli bra mod av denne bilen. men alle andre som er med.. fete innslag Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jeg stemmer på sinnsyk siden den er gjennomført, clean,:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Det var vansklig og velge mellom Aero,Zein og Nismo alle tre hadde moddet bedre enn vær andre,menn det ble Nismo. Jeg stemte på Nismo pgav han har kunn brukt Orginal deler fra VW og modden ser 100% orginal ut. Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jeg stemmer på zein fordi den var utrolig rå! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jeg stemmer på keshi sin... den var fresh :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg stemmer på Mspeed fordi jeg var bra knall pen....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by MSpeed sånn det var alle...men det er en ting jeg ikke skjønner..hvorfor er det så utrolig vanskelig å krympe bildet til 1024x768???? Fordi større er bedre? ;) men uansett så stemmer jeg på MSpeed.. fordi det var den "mest radikale" endringen som fortsatt så "ekte" ut :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 er vel egentlig ingen tvil.. zein stiller i en egen klasse! og ja, det betyr at jeg stemmer på zein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg stemmer på MSpeed, fordi den var lekker ... eneste som irriterer meg er at det er en sedan med vinduspusser på bakruta :p "Trøstestemmer" til Nismo og AMG Power!! Og selvsagt til Zein, selvom denne modden ble litt ekstrem for meg, mulig den kommer mere til sin rett i høyere oppløsning :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by MacSi Fordi større er bedre? ;) joda..men det blir litt irriterende når man må scrolle til venstre og høyre fpr å kunne se hele bildet... men men....var ikke så veldig vanskelig å bestemme seg for hvem som var best:D Zein får min stemme...;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Zein får min stemme også fordi jeg likte den best (mange andre gode kandidater) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg stemmer på MSpeed fordi det var garantert de beste. :D ;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg