Nedi Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hvor mye bedre kan man gjøre det ? er ikke noen her som klarer det den gutten gjør med bilene sine. Stå på Christer Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg stemmer på Zein, fordi den var veldig morsomt lage og veldig tøff. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 jeg stemmer på det GENIALE conceptet til MSPEED :D likte tanken på en sedan til VW hehe :P takk til alle som stemte på meg .:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbirkis Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg stemmer på MSpeed fordi den var flott... (eneste jeg savnet var vw logo istedet for mazda logo på felgene) :D :D Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by mbirkis eneste jeg savnet var vw logo istedet for mazda logo på felgene:D :D Ops:D :D takker for alle stemme folkens..hadde ikke regnet med så mange stemmer:cool: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 oisann..hadde glemt av denne her...hmm.. votingen varer en dag til slika t de som ikke har stemt kan gjøre det;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg