TimmY Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Endel Ford Sierra 86-87 mod Interiør til salgs. helt vanelig interiør men til salgs for de som mangler eller trenger. Til salgs : 1x Gir Belg 1x Gir Ramme (ikke helt sikker paa hva dette heter) 1x "Midtkonsoll" (Fra hanske rom til gearspaken) 1x Sig Tenner 1x askebeger 1x standr gaerkule 4 trinns 1x gammal cd speller (Ingen ledninger, med en gunsnroses cd i) 2x standr discanter H og V + medfølgende deklser. Interiøret er noe slitt men brukbart. Ser du 1 del du trenger er det bare og komme med bud Sammlingen min her er kanskje ikke veldig attraktiv. men de som trenger noe av dette kan faa glede av billig deler til sin Sierra. Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sedan Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Dette kan du ikke mene. Jeg hadde betalt for å bli kvitt det.....:op Siter http://photobucket.com/albums/v285/Sedan/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Timbertoy 1x gammal cd speller (Ingen ledninger, med en gunsnroses cd i). Hva slags spiller er dette? Hvor mange høytalere er det utganger for? Hvilket album er det? :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Sedan Dette kan du ikke mene. Jeg hadde betalt for å bli kvitt det.....:op hehe jeg veit ! Jeg skal bare blir kvitt det! og cd spillern funker ikke lenger sorry! Glem denne posten. Jeg kaster stasjet gidder ikke ha det lenger! Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 du har ikke en sierra 2.0l radiator`? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg