Gå til innhold

Interessante Bilrelaterte tråder.

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Hvordan har det seg at det er ca. 5-8ganger så mye trafikk her som før sommeren, men alikvel er nesten like få nye tråder hver dag som (i min mening) handler om bil og er interesant å få med seg?

Jeg vet det er forskjellige meninger om dette, men jeg selv må si jeg er litt små-lei av all 'chattinga' på Bilforumet. :rolleyes:

Dette er jo et sted som samler de bil-intereserte, men det virker ofte som at folk her glemmer at dette har noe med BIL-interesse å gjøre...

Dette er tatt opp før, men ikke under egen topic trur jeg ?

PS. Ikke meninga å syte, bare deler ut min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, kan vel si meg enig at det er litt for lite bil-prat her. Men vi har jo et eget sted for Off topic der man ikke absolutt trenger å snakke bil (etter hva jeg har oppfattet..).

Hvis alle tråder skal handle om bil blir det redusert me liv her dah..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg MÅ bare si min mening da... har vært taus om dette frem til nå ! men here goes:

NOE av grunnen til at det har blitt litt mindre stasj om "intrisante" ting er (eller kan være) i sommer så var det MYE som skjedde og det skjedde HELE tiden.. Gatebil, Street Meet, bilsport, Ruud, Quicksilver osv.. det vil si at vi altid hadde noe og snakke om.. skjønner hva jeg mener ??? og nå om vinteren har vel Mange gått i dvale. og ganske naturli vil innholdet i forumet synke. jeg tror IKKE det har blitt MER svada, Men MINDRE andre ting. dette kan virke ganske logisk kan det ikke ?? :rolleyes: hvis noen er enige si det !! hvis ikke... si det oxo !!!

For og sette ting på spissen av kniven så er det nå 4 eller 5 innlegg om hvor mye svada og annen "fjortis" dritt det er er på forumet... det e rnok bare det at dere legger merke til det bedre siden det er mindre happenings blant annet..

men men .... den lille guden har vel feil som vanelig.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg MÅ bare si min mening da... har vært taus om dette frem til nå ! men here goes:

NOE av grunnen til at det har blitt litt mindre stasj om "intrisante" ting er (eller kan være) i sommer så var det MYE som skjedde og det skjedde HELE tiden.. Gatebil, Street Meet, bilsport, Ruud, Quicksilver osv.. det vil si at vi altid hadde noe og snakke om.. skjønner hva jeg mener ??? og nå om vinteren har vel Mange gått i dvale. og ganske naturli vil innholdet i forumet synke. jeg tror IKKE det har blitt MER svada, Men MINDRE andre ting. dette kan virke ganske logisk kan det ikke ?? :rolleyes: hvis noen er enige si det !! hvis ikke... si det oxo !!!

For og sette ting på spissen av kniven så er det nå 4 eller 5 innlegg om hvor mye svada og annen "fjortis" dritt det er er på forumet... det e rnok bare det at dere legger merke til det bedre siden det er mindre happenings blant annet..

men men .... den lille guden har vel feil som vanelig.... :rolleyes:

Det er jo sant det du skriver...

Men alle tråder handlet jo ikke om Gatebil osv i sommer heller.

Så nå som det er så mange som skriver her i forhold til da, så syns jeg det er rart det ikke er mer bil-prat.

Men det tar seg sikkert opp til våren igjen får vi håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Det er jo sant det du skriver...

Men alle tråder handlet jo ikke om Gatebil osv i sommer heller.

Så nå som det er så mange som skriver her i forhold til da, så syns jeg det er rart det ikke er mer bil-prat.

Men det tar seg sikkert opp til våren igjen får vi håpe :)

klart det at ikke alt handla om gatebil ! men det var MYE svada i sommer oxo !

så ting tar seg nok opp igjen til våren som sagt.. :) (alle husker jo turbo2 sin posting :D ,og mrHappy var ikke slapp på svada postern han eller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening er at siden det er vinter skjer det jo IKKE EN DRITT i bilverden.. derfor er det eneste vi kan snakke om som har med bil å gjøre "old news" ..

men jeg tror det spretter om mer bil ting til våren igjen.. det er kjipt å snakke om de samme gamle tingene hele tiden.. derfor blir det litt svada nå om vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Jepp, dette tror jeg stemmer bra :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 15( snart 16) år og er vannvittig bilintrisert.Og det går sikkert under deres oppfatning som fjortiss. Jeg er her på dette forumet for å lese spørsmål og svar fra dere som har erfaring og peiling på biler sånn at på den måten jeg kan lære litt mer om biler. Og takk til dere alle, jeg er blitt klokere og har lært mangen nye ting, og hva jeg børr være OBS på når jeg engang får lappen og skal kjøpe min første bil. Melder meg frivillig til å gå rett ut fra dette forumet og ber administrator om å slette min profil visst dere ikke vil ha en 15 åring her inne som har en bilinteresse på topp. For meg selv så er det veldig synd, men har NO BAD FEELINGS visst dere ikke vil ha meg her inne. Syntest dette bilforumet er helt topp og det er masse intresangt å lese her inne. Jeg vil bare på en måte å lære litt mer om biler.

Dessuten så svarer jeg ikke på ting jeg ikke har peiling på, men leser det som andre poster for på den måten å prøve å forstå hva ting dreier seg om. men takk til dere alle:)

MVH Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider