Loppa Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Originally posted by Lars Jeg er bare 15( snart 16) år og er vannvittig bilintrisert.Og det går sikkert under deres oppfatning som fjortiss. Jeg er her på dette forumet for å lese spørsmål og svar fra dere som har erfaring og peiling på biler sånn at på den måten jeg kan lære litt mer om biler. Og takk til dere alle, jeg er blitt klokere og har lært mangen nye ting, og hva jeg børr være OBS på når jeg engang får lappen og skal kjøpe min første bil. Melder meg frivillig til å gå rett ut fra dette forumet og ber administrator om å slette min profil visst dere ikke vil ha en 15 åring her inne som har en bilinteresse på topp. For meg selv så er det veldig synd, men har NO BAD FEELINGS visst dere ikke vil ha meg her inne. Syntest dette bilforumet er helt topp og det er masse intresangt å lese her inne. Jeg vil bare på en måte å lære litt mer om biler. Dessuten så svarer jeg ikke på ting jeg ikke har peiling på, men leser det som andre poster for på den måten å prøve å forstå hva ting dreier seg om. men takk til dere alle:) MVH Lars Flink gutt :D Du skal absolutt få være her ;) Det er ikke det at fjortisser i alder er så galt - det er de som oppfører seg slik som er problemet, og det ser vi støtt eksempler på fra folk som er godt over 20 også, dessverre. Hadde alle hatt den innstilling du her beskriver hadde ting vært sol & sommer hele året ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg