Mats`ern Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg laget en liten forsmak til streetmeet i natt .. Angret litt når klokka var 2 og jeg skulle på jobb 7 ... Men men Filmen er noe jeg bare kastet sammen.. så ikke ta det altfor høytidelig http://www.home.no/matsernvideos/streetmeet.html Filmen er på 14 mb Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hehehe bra du har fått med litt :titties: Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Det blei litt kaos i går. men det var ganske morro alike vel. takk til alle som blei med på Bygdecrusinga! :p Fikk en del grom film selvom det ikke blei helt som planlagt. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Som LilleGud sier så blei det en del vass i går Men det hadde litt med at vi var litt vel mange og at vi ikke klarte å holde oss samlet slik at alle svingte av til riktig sted.-. 3 ganger :P Men vi har ca 1.5 time med film fordelt på 3 kameraer. i Tillegg har vi et kamera til som jeg ikke har fått kassetten fra.. Denne filmen er btw fra kun 2 av de 4 kameraene.. Resten kommer på den store streetmeet filmen når den er ferdig redigert Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Var da litt gøy. :) Mye folk som glana utpå der iallfall. og ble ikke særlig dårlig vær etterpå. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Gleder meg til resten.. Må jo ha fått endel gromme sekvenser i løpet av de timene som ble filmet. stå på :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by LupoB0Y Gleder meg til resten.. Må jo ha fått endel gromme sekvenser i løpet av de timene som ble filmet. stå på :D Har fått med MYE bra ja.. Creds til Mazdafun for MYE bra filmings fra pickupen sin. Det blir fett detta her,. Bare venter på mere morro på dagens hendelser :D Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hei. Kvelden kan jo oppsumeres slik : -masse fete biler (*-litt for mange?) -mange måååpende blikk fra andre -ikke mye skjellsord fra andre (-bare noen få) -Vi lærte masse ang. orging under filminnspillinger. (etter matserns "info" fra planet i børjan, følte jeg at jeg hadde fått 5% av den infon som trengs:D ) -ALLE ! kommer med full tank neste gang (*-snakk om bombing av bensinstasjon). - Flere kommer med Kamera. - "Jurgen" kjører ikke min bil:D (*-kassa tåler mye, men denne mannen...) -Konge avslutning med naturens egen blitz ! Takk for alle som stilte opp ! Og så; Jeg vil se filmen, men får codec feil ved starten. Får bare lyd. Må bruke mediaplayer (hvis vi laster ned noen annen på jobben blir vi flådd av datasjefen). Hvor(-dan) kan man fikse dette? Jeg vil se **** sine :titties: på film...:D Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Må bare nevne han gamle karen med bikkja på tunet.. Etter vi hadde snudd for n'te gang, og blokkerte riksveien mens vi samlet oss, kom han traskende bort til bilen min, og ropte inn av vinduet "KE FØRR SLAGS KJØRING E DITTA???, JE RINGER LENSMANN" :D Litt artig, iom han var 120 år gammel og brukte 10 minutter på å gå de 20 meterne fra veien og inn i huset. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by LupoB0Y Må bare nevne han gamle karen med bikkja på tunet.. Etter vi hadde snudd for n'te gang, og blokkerte riksveien mens vi samlet oss, kom han traskende bort til bilen min, og ropte inn av vinduet "KE FØRR SLAGS KJØRING E DITTA???, JE RINGER LENSMANN" :D Litt artig, iom han var 120 år gammel og brukte 10 minutter på å gå de 20 meterne fra veien og inn i huset. hehe. hadde detta vært i mer urbane strøk så hadde vi vel vært kjeppjaga før vi fikk sveiva ned vinduene. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by LupoB0Y Må bare nevne han gamle karen med bikkja på tunet.. Etter vi hadde snudd for n'te gang, og blokkerte riksveien mens vi samlet oss, kom han traskende bort til bilen min, og ropte inn av vinduet "KE FØRR SLAGS KJØRING E DITTA???, JE RINGER LENSMANN" :D Litt artig, iom han var 120 år gammel og brukte 10 minutter på å gå de 20 meterne fra veien og inn i huset. Og kjærringa hans sto og fulgte bra med etterpå. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by borabora Og kjærringa hans sto og fulgte bra med etterpå. :D For ikke snakke om de eldre/urgamle kvinnfolka i grønn polo :p ved sørum skole. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by LilleGud For ikke snakke om de eldre/urgamle kvinnfolka i grønn polo :p ved sørum skole. Rett før var det 2 stk som vinka noe fælt når de passerte oss på samme sted. Omtrent samme alder, bare smilte. :dude: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Kvelden kan jo oppsumeres slik : -masse fete biler (*-litt for mange?) -mange måååpende blikk fra andre -ikke mye skjellsord fra andre (-bare noen få) -Vi lærte masse ang. orging under filminnspillinger. (etter matserns "info" fra planet i børjan, følte jeg at jeg hadde fått 5% av den infon som trengs:D ) -ALLE ! kommer med full tank neste gang (*-snakk om bombing av bensinstasjon). - Flere kommer med Kamera. - "Jurgen" kjører ikke min bil:D (*-kassa tåler mye, men denne mannen...) -Konge avslutning med naturens egen blitz ! Takk for alle som stilte opp ! Og så; Jeg vil se filmen, men får codec feil ved starten. Får bare lyd. Må bruke mediaplayer (hvis vi laster ned noen annen på jobben blir vi flådd av datasjefen). Hvor(-dan) kan man fikse dette? Jeg vil se **** sine :titties: på film...:D bare last ned en divxcodec så funker den på jobben :D Men de tingene du ramser opp er ganske sant.. Litt dårlig planlagt. Litt mange biler. LItt mye feilkjøring, ( på grunn av litt stor spredning til tider ? ) MEN! vi fikk mye bra film ut av det. Det er bra Men i dag.. blir det enda bedre. bare å ta med kamera alle sammen. og gi meg kassetten etterpå Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Mats`ern bare last ned en divxcodec så funker den på jobben :D =flådd ! Jeg var nede og snakket med data-naziene i kjelleren. De var jo ikke happy (det er ikke noen bombe), men når jeg nevnte at det var noen hooters på filmen, da skulle de se om de ikke fikk den til å virke. (dobbelmoraljævler, hehe) Men idag blir det enda bedre filming. Dette blir årets happening! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg