Gå til innhold

Film : Liten Forsmak på streetmeet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ikke dumt ut det der. Likte valget av sang og "kjøringen" forbi alle de parkerte bilene på slutten. På ca. 1:16 fikk du dreisen på å filme i fart syns jeg. Ble endel bedre når dere fikk senka kameraet en halvmeter. Bilene ser endel større ut. Syns spesielt bildene av den blå Lupoen rundt 1:30 ble thumpsup

Sikkert ingen som er enig med meg, men flashinga på starten kan godt kuttes ned. Hu jenta virker litt mer "vill og gal" hvis du ikke tar med den tiden hun bruker på å holde foran puppene og når hu ler for seg selv etterpå. Virker mer spontant hvis på den måten.

Men på den annen side kommer du til å bli bombet med innlegg av typen "vi vil se meeeeeeeeeer puppeeeeeeer!!!!!!!!! :D" så kanskje det ikke er så lurt alikevel.

Uansett, gleder meg til å se resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har sett den nå, og her kommer dissinga! (PS:Det er megselv som disser meg, så det er lov).

Synes kvaliteten på filmen ikke er bra nok. Møkkete linse ser det ut som + småristing. Merket dette når jeg filma (pickupen er stumpete). Må nok hive 500-600 kg på planet neste gang (+ kanskje ta en ro-ned-pils). Skal bare filme lavt neste gang. Det er sååå mye fetere.

Er det bare meg, eller hadde det blitt fetere med mange korte klipp i noen deler av filmen? Slik som den er nå, så er det litt lenge noen ganger i hver sekvens.

Men dette er ett utkast. Nå skal vi samle masse materiale ikveld, og lage tidenes film !

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Er det bare meg, eller hadde det blitt fetere med mange korte klipp i noen deler av filmen? Slik som den er nå, så er det litt lenge noen ganger i hver sekvens.

Jeg tror jeg har sagt ifra tre ganger i den "tips til filming"-tråden til Mats'ern at korte klipp er mye bedre enn laaaaange når man skal ha en film med litt fart i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Jeg tror jeg har sagt ifra tre ganger i den "tips til filming"-tråden til Mats'ern at korte klipp er mye bedre enn laaaaange når man skal ha en film med litt fart i. ;)

Hei Matser'n !

Hører du ? heyyou Kortere klipp ! :D

Får nok bli med å redigere så det blir orntli' :op

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja

skulle gjærne vært der og tatt litt ansvar :|

Men var i mer triste omstendigheter omdagen..

Men dere skal så absolutt ha for forsøkene.. hva som helst er så sykt mye bedre enn ikkeno..

stå på! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider