rfb72 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg har en 1.8l 110HK Ambiente Mondeo Stv. , er det noen som kjenner til hva som må gjøres for å få den til å yte 125HK, som den andre 1.8l varianten gjør ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by rfb72 Jeg har en 1.8l 110HK Ambiente Mondeo Stv. , er det noen som kjenner til hva som må gjøres for å få den til å yte 125HK, som den andre 1.8l varianten gjør ?? Er vel to forskjellige maskiner, men du kan jo alltis slenge på k&n filterkit samt effektanlegg, og en chip gjør ikke noe det heller ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Motoren er den samme, men jeg tror den bl.a har større spjeldhus! Kan sjekke opp litt til uka! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg