HiiP Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Hello godt folk og resten av dere... Er det noen som har program tillsvarende etka til Mitsubishi, trenger dele deleliste til min Eclipse? Eller vet hvor jeg kan få tak i et slikt program? *Har spurt kara på motorfroum i lillestrøm og de ville ikke gi slipp på det...* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Typisk det, de vil jo sefølgelig at du ska komma te de me bilen ! Har ikkje kommet så langt, at eg trenge det me min Galant.. men om du har litt greia på ang. turbomontering og sånt, på mitsubishi ?! Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Problemer med tastaturet eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Januar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2003 Problemer me tastaturet ?!! nei.. :) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg