Aero Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Når andre bastardizer 9-5 kan jo ikke jeg være verre :) Prøvde meg på å lage norges eneste cab på grønne skilter :p Original: http://home.online.no/~haavi/008.jpg Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 :roll: hahahahaha!!! konge! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 jævlig bra... eneste er at interiøret på en måte er litt uklart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 MEGET bra:D hehe, når jeg så det første bilde trodde jeg det var orginalen helt til jeg leste posten! Eneste er at det er littebitt blurry og litt for oransjt-gult! Lag den delen du har satt inn, lag den litt blåere.. du ser det ganske lett .. bare prøv deg frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmeister Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Veldig bra... Hvordan fikk du til det? Siter Civicmeister www.aznstreetcars.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by fr3dr1k MEGET bra:D hehe, når jeg så det første bilde trodde jeg det var orginalen helt til jeg leste posten! Eneste er at det er littebitt blurry og litt for oransjt-gult! Lag den delen du har satt inn, lag den litt blåere.. du ser det ganske lett .. bare prøv deg frem. Ser helt realistisk ut ved første øyekast :) Er enig i det fr3dr1k skriver her, det er ganske "blurry" bake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Sånn, da er det litt mere blåskjær i det hele, egentlig enig i at det ble bedre. Prøvde også en liten sharpen på interiøret, mulig det hjalp litt :) Bakenden er ser kanskje litt blurry ut, men det er forsøket på en kontrastfarge for å få det til å se ut som et bagasjelokk som gjør det tror jeg. Kanskje det blir bedre hvis jeg får en tynn refleskjonsstripe akkurat i overgangen eller.no Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hvor har du henta caben fra? 306 cab? :D Men wtf!?! grønne skilter? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hehe, fet mod. men som dem sier, setene og "bagasjelokket" ser litt uklart ut :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by MacSi Hvor har du henta caben fra? 306 cab? :D Men wtf!?! grønne skilter? hehe neida, det er rendyrket Saab :) Interiøret er fra en og900 cab, originalen ligger her: http://home.online.no/~haavi/landstreff/pages/131-3167_IMG.html Kjekt å kunne resirkulere refleksjonen i ruta :) Ingen som i utgangspunktet ser forskjell på Dovrefjell og en plen i Trøndelag :) Men jeg ser jeg har driti meg ut på bardunen til stolpen, den burde strengt tatt synes gjennom ruta :o Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 fet den der...men det ser ut som om hele cab delen er skjeiv.. hvis du skjønner hva jeg mener;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Saaben er fin den. Det som er litt morsomt er jo at den er på grønne skilter og har så mange seter :D Kunne vært litt gøy å se om du klarte å skifte farge på skiltet og? Ellers vil jeg si det var en bra mod. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg