Gå til innhold

Saab 9-5 cab :)

Ranger emnet

Aero

Anbefalte innlegg

Originally posted by fr3dr1k

MEGET bra:D hehe, når jeg så det første bilde trodde jeg det var orginalen helt til jeg leste posten! Eneste er at det er littebitt blurry og litt for oransjt-gult! Lag den delen du har satt inn, lag den litt blåere.. du ser det ganske lett .. bare prøv deg frem.

Ser helt realistisk ut ved første øyekast :)

Er enig i det fr3dr1k skriver her, det er ganske "blurry" bake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er det litt mere blåskjær i det hele, egentlig enig i at det ble bedre.

Prøvde også en liten sharpen på interiøret, mulig det hjalp litt :)

Bakenden er ser kanskje litt blurry ut, men det er forsøket på en kontrastfarge for å få det til å se ut som et bagasjelokk som gjør det tror jeg.

Kanskje det blir bedre hvis jeg får en tynn refleskjonsstripe akkurat i overgangen eller.no

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Hvor har du henta caben fra?

306 cab? :D

Men wtf!?! grønne skilter?

hehe neida, det er rendyrket Saab :)

Interiøret er fra en og900 cab, originalen ligger her: http://home.online.no/~haavi/landstreff/pages/131-3167_IMG.html

Kjekt å kunne resirkulere refleksjonen i ruta :) Ingen som i utgangspunktet ser forskjell på Dovrefjell og en plen i Trøndelag :)

Men jeg ser jeg har driti meg ut på bardunen til stolpen, den burde strengt tatt synes gjennom ruta :o

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider