Gå til innhold

Hva syntes dere om denne golfen?

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Halla.

Fant denne bilen på nette, syntes personlig den var rå da, men hva mener dere? Er det bæææ med rally front? Tullete og betale 6k for det quattro panseret?

Vurderer og kjøpe meg golf og gjøre det samme som han karen har gjort med golfen sin.

Vil bare høre deres mening da..

L8r folks.. ;)

golf1.jpg

golf2.jpg

golf3.jpg

golf4.jpg

golf5.jpg

golf6.jpg

golf7.jpg

golf8.jpg

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Psyko feit bil. Sånt panser vil jeg ha. Lettere å legge evo scoop på enn på det originale. Noen som vet hvor man får tak i slikt panser? Passer kanskje ikke med evo scoop på det, men med ett slikt panser kan jeg gjøre noe annet tøft. Vil ha, kan ha, skal ha.

Mye han har gjort er min plan også. Faen. Ja ja. Vi kan ikke alle være helt unik. Ihvertfall ikke med golf 2. :op

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jokemasta

Makan til voldtatt golf...

burde være et støtte senter for stakkar små golfer som har blitt voldtatt av eierene sine :)

Voldtatt og voldtatt, er nå bare panseret som er ille.. Kunne godt hatt monovisker for å gjøre den enda bedre og :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Halla.

Fant denne bilen på nette, syntes personlig den var rå da, men hva mener dere? Er det bæææ med rally front? Tullete og betale 6k for det quattro panseret?

Vurderer og kjøpe meg golf og gjøre det samme som han karen har gjort med golfen sin.

Vil bare høre deres mening da..

L8r folks.. ;)

golf1.jpg

golf2.jpg

golf3.jpg

golf4.jpg

golf5.jpg

golf6.jpg

golf7.jpg

golf8.jpg

Den ligna kanskje bare bittelittegranne på ett panser fra Lancia? :p Integrale elns.

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider