Gå til innhold

Nissan 300zx på vei til norge

Stephan

Anbefalte innlegg

Hei. En bekjent av meg skal muligens hente en 300zx tt 93 - 94mod i tyskland. Den hentes for å selges... Noen som kan være intressert i noe slikt? Jeg synes iallefall det er en fet bil.. Å utstyr har den jo utrolig mye av. Han har det ganske klart med pris og slikt, men jeg lurer på åssen en slik bil ligger ca i i pris her i norge.. er vel ikke så mange som er solgt her eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Jeg har henta inn to sånne. Problemet er om han kjører bilen hjem, så vil han oppdage det som så veldig få har oppdaget i Norge: Nemlig at det er en SUPERBIL....

...og da er de tunge å gi fra seg...

hehe.. tviler ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Stephan: Jeg beregnet avgiftene på -94 til ca 125.000 og -93 til ca 114.000. Mva kommer i tillegg.

TurboKnut: Jeg lurte selv på å finne meg en pen 300 ZX TT og kanskje ta inn noen flere til Streetracer miljøet. Vet du hvor mange som finnes i Norge pr. idag? Er de vanskelig å omsette tror du?

Warning! Crash-test-dummies on testdrive!

Warning! Left foot brakeing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

lol lol lol

Sorry...men jeg måtte bare le av den der :)

Stephan: Hvem har handlet bil da? Kan ikke komme på å ha sett noen ny 300zx jeg..

Han ble desverre for sein i aar. Ville ikke ta inn en naar vinteren er rett rundt hjornet. Hvis du tenker du deg om saa vet du hvem det er. Tok inn en lexus sist naa. Han var litt usikker paa om han skulle ta inn en slik 300, litt smaanervos for aa ikke bli kvitt det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300ZX er som TurboKnut en bil som holder et helt annet prisnivå normalt enn f.eks. RX7 og til dels Toyota Supra f.eks...

Samme gjelder forsåvidt Honda NSX som er igjen steget over 300ZX'en, og er vel den aller dyreste japanske sportsbilen sett med retailprice...

Tror Supra og RX7 ville vært mer omsettelige biler, hvis det er japsebiler han ønsker å dra inn til landet...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider