113deluxe Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 HVa er det jeg skal justere på for å justere spissinga... Jeg må få justert inn hjula litt før jeg kan kjøre noe særlig mer. dette er kun midlertidlig til jeg får den på forstillings kontroll... er den endeledda på styrestaga som skal kunne skrus ut og inn?? Hadde av alt idag men edeledda satt som støpt...gikk ikke å skru på de. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Heisann! Er vel endeledda som justere spissinga, hvis jeg ikke tar helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Må jeg av med endeledda fra spindelen for å justere eller kan jeg bare skru på selve staget?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Tror nok du må poppe leddene ut av spindlene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Løsne låsemuttern på endeleddet, og skru på staget. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Så ikke noe låsemuttere jeg men... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Er vel mulig Golf gjør det litt annerledes.. har aldri mekka på en. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Er vel sånn at gjengene på endeledda har høyre og venstre gjenger sånn at man justerer inn og ut spssinga ettersom hvilken vei man skrur staget.. hvis du ikke har noen låsemutre er det vel bare å skru i vei da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 BARE og BARE...sitter jo noe inni grønn helvete.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by DeeLuxe BARE og BARE...sitter jo noe inni grønn helvete.... Hos meg var det faktisk LIMT + at ingen har rørt det på 20 år. Varma staget med varmepistol og dro det løst med en 1 meter lang rørtang.. da blir det bare-bare :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hvordan fikk du en 1m lang rørtang inni hjulhuset a?hadde bilen på bukk da eller? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by DeeLuxe hvordan fikk du en 1m lang rørtang inni hjulhuset a?hadde bilen på bukk da eller? 1 meter var litt overdrevet da.... var vel bare rundt 70 cm. hadde bilen oppe ja, ellers kom jeg faktisk til greit bare framhjulet var av og med full sving. Får tak underfra så lenge du har litt god plass under. Har aldri gjort det på en golf da.. sikkert ikke likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Det er en mutter som står helt ytterst mot styrekula. den skal løsnes så skrur du på styre staget.. mutter er 22mm og 13mm for å skru på staget.. men få nå bilen inn å få det gjort skikkelig hvorfor skal du justere spissinga ? vist det sitter så inni h fast betyr jo nesten det at det ikke har blitt gjort noe på noen år da er det sikkert ikke farlig å kjøre en uke eller to til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 fordi jeg sliter dekka mine noe inni helvete, finnes ikke mønster igjen på de i ytterkant omtrent. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 er jo litt vanskelig å jsutere spissinga på fri hand men et lite triks er ta en snor mål på baksiden av dekkene merk deg avstanden så måler du avstanden foran på dekkene den avstanden skal være lik ... men denne metoden er jo ikke helt nøyaktig pga du vet ikke hvilken side den er skjev på. men det vill jo uansett jevne seg ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg