113deluxe Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Vet hvordan man skal få det sånn noenlunde...nå er det så ille at man ser at bilen skræver med det blotte øyet...skriker i dekka når jeg svinger og hører gummien slepes bortover asfalten når jeg kjører sakte. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 når du sier skrever høres det jo ut som det er camberen du mener ? altså hjulets helling inn ut ? spissing er jo ja om dekket peker innover i forkant for å prøve å forklare det enkelt.. har bilen din blitt skjev etter at du snekte den kansje skiftet dempere ? da er det i så fall camberen som er problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg vet veldig godt forskjell på spissing og camber...la oss si at bilen kjører i v-stil da hvis det er lettere å forstå.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Ja stemmer det.. Men er vandt til å utdype forklaringen litt ellers er det endel folk som ikke alltid fostår.. Men då får du prøve å justere den da.. kan jo nesten ta det på øyemål og da vist du ikke skal være så nøye.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Er det noen mulighet for å stille på camberén selv??? Om ja; hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Litt offtopic , men .. Bor du på Frogner i oslo , så en dønn lik bil stå parkert der .. Råe felger isåfall ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Ja jeg bor på frogner så det var nok bilen min ja...hehehe, jeg har de 2 laveste bilene på frogner har jeg funnet ut Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg