Jonte Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 - Hvor store felger får man på en E36 cab uten å modifisere for mye? 19" helst.. Hvor breie? Noen som vet? - Hvor får jeg kjöpt M-tech frontfanger, sideskjört, og bak-leppe? - Passer den spoiler greia fra M3 E46 rett på en cab? Eller må den modifiseres noe? - Hvordan er det å bygge god lyd i disse bilene? - Hvor får man kjöpt Crystal Clear baklykter (blank og röd) - Hvilke angeleyes er de beste/kuleste, må se ordentlige ut, ikke noe sånn jalla liksom.. Håper på svar fra dere som vet :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Hvor store felger får man på en E36 cab uten å modifisere for mye? 19" helst.. Hvor breie? Noen som vet? 19x8 med 225-dekk burde vel gå. Det kommer an på om du har senket eller ikke og i så fall hvor mye. Hvor får jeg kjöpt M-tech frontfanger, sideskjört, og bak-leppe? Din lokale BMW-pusher, Motortechnik og GS/OS Bildeler. Sjekk priser rundt om før du kjøper. Det er ofte billigere å kjøpe hos BMW forhandlere enne Motortechnik eller GS Passer den spoiler greia fra M3 E46 rett på en cab? Eller må den modifiseres noe? Passer rett på. Den må lakkeres. Hvordan er det å bygge god lyd i disse bilene? Ikke enkelt, men fult ut mulig basert på hvor mye penger du er villig til å spytte i. Gromme frontsett og baksett (i baksetet) samt en grom basser i bagasjen burde vel gjøre susen. Hvor får man kjöpt Crystal Clear baklykter (blank og röd) Motortechnik og GS har til rundt 2 festblanketter Hvilke angeleyes er de beste/kuleste, må se ordentlige ut, ikke noe sånn jalla liksom.. In-pro eller Hella, alt etter hva DU synes er kult/jalla. Etter å ha sett det usle lyset i in-pro sine lykter går jeg for Hella. Mange andre synes Hella er jalla, jeg synes de er kule :D Uansett blir det bedre med komplette lykter enn ettermonterte ringer. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Har du kjøpt cab da, Jonte? Eller fremdeles på leting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by JuIius Har du kjøpt cab da, Jonte? Eller fremdeles på leting? Henter på Fredag.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hmm, passer 19x8 Breyton Magic på uten modifiseringer? Eller har jeg kjøpt noe jeg må jobbe masse med? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Er bilen senket? I så fall hvor mye? Inpress på felgen? Hvilken dimensjon har du tenkt å ha på dekkene? De er vanskelig å gi deg et svar når vi ikke har noen fakta å gå på her :) Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by ndrz_318 Er bilen senket? I så fall hvor mye? Inpress på felgen? Hvilken dimensjon har du tenkt å ha på dekkene? De er vanskelig å gi deg et svar når vi ikke har noen fakta å gå på her :) Bilen er ikke senket.. Felga har stått på E46, skal høre om innpress.. 235/35/19? Skal høre litt mere.. :) Trur det kommer til å bli hinsides rått! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Tror nok du må belage deg på å valse skjermkantene. Dersom du har originalunderstell er det så mykt at det faktisk subber endel mer enn et skikkelig stivt et. Foran kan jeg nesten garantere at det kommer til å subbe mye. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by ndrz_318 Tror nok du må belage deg på å valse skjermkantene. Dersom du har originalunderstell er det så mykt at det faktisk subber endel mer enn et skikkelig stivt et. Foran kan jeg nesten garantere at det kommer til å subbe mye. Okei. Hvor mye senking er egentlig det ideele på en E36? Og hva skal man senke med? Looks og kjøreegenskaper tenker jeg på.. Skal ha M-tech fanger forran med GT leppe.. M sideskjørt og bakleppe.. Svigerfar får en jobb med valsing og lakk da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 -Hvor store felger får man på en E36 cab uten å modifisere for mye? 19" helst.. Hvor breie? Noen som vet? jeg kjører 225/40/18 nå.... jeg måtte valse... har 60/40 senking. - Hvor får jeg kjöpt M-tech frontfanger, sideskjört, og bak-leppe? PÅ motortechnic - Passer den spoiler greia fra M3 E46 rett på en cab? Eller må den modifiseres noe? den passer på... - Hvordan er det å bygge god lyd i disse bilene? det er nesten håpløst... de bilene er så forbanna tette baki.. får ikke noe bass osv fram i bilen... - Hvor får man kjöpt Crystal Clear baklykter (blank og röd) motortechnic og caprizone tuning - Hvilke angeleyes er de beste/kuleste, må se ordentlige ut, ikke noe sånn jalla liksom.. Hella facelift uten tvil... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Jonte Bilen er ikke senket.. Felga har stått på E46, skal høre om innpress.. 235/35/19? Skal høre litt mere.. :) Trur det kommer til å bli hinsides rått! 235 er kjedelig på 8" felg.. Believe me, jeg har. Skulle gjerne hatt 1" bredere på de. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jonte: Når får vi vite mer om bilen din? Husk å endre signaturen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by dalan 235 er kjedelig på 8" felg.. Believe me, jeg har. Skulle gjerne hatt 1" bredere på de. Jeg må se hva jeg finner ut.. Takk for tipset! Originally posted by JuIius Jonte: Når får vi vite mer om bilen din? Husk å endre signaturen da Jeg har ikke kjøpt bilen enda, så jeg vil ikke lage så mye oppstyr rundt det også går handelen i dass.. Har erfart at alt var klappet og klart også går det i dass.. Men, kan vel si det som det er, siden du spør :) Har styret å letet etter bil en stund nå, og tatt opp et lite lån for å realisere bildrømmen.. Har bestilt flybilletter til Fredag 16.30, så da er jeg i Akershus i 18.30 tiden. Der skal jeg møte en Eiendomsmegler som har en BMW 325ia Cabriolet, 95 modell med 150.000km på telleren. Alt utstyr unntatt elektriske seter og cruise control.. Den er usedvanlig godt tatt vare på og gikk igjennom EU kontroll uten merknad i går.. Fyren er bilfrelst og skal selge bilen tilfordel for en helt ny Mercedes SL Cab.. Bilen har hvite blinkers rundtomkring, 8x17 Rondell felger med helt nye lisser, 15" vinterhjul.. Og effektanlegg.. Planene er ikke så veldig mange, men vil ha M-styling og litt større hjul (har avtale om kjøp av 19" Breyton Magic).. Angel Eyes og Crystal Clear Blinkers.. Senke litt.. Og kanskje ordne en hardtop når jeg får råd.. Jeg og min bror drar for å hente bilen, og jeg er vel hjemme på Lørdags kveld.. Da kommer det bilder av vogna.. :) Jeg gleder meg som en unge! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 En slik bil med 19" Breyton Magic og M-styling må jo bare bli bra det!! Men husk at 19" felg krever en hel del senking for å bli pent ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Baldrick En slik bil med 19" Breyton Magic og M-styling må jo bare bli bra det!! Men husk at 19" felg krever en hel del senking for å bli pent ;) Trur ikke jeg får på disse 19"era før neste sommer da.. Og i løpet av den tida skal jeg forske på valsing, senking og sånt.. Skal bli bra :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg