Gå til innhold

Hvor mye er golfen senket?

Ranger emnet

Opus

Anbefalte innlegg

Spørs hvor god du er det, om du har noen til å hjelpe deg og verktøy osv. Brukte ca 3-4 timer, da hadde jeg aldri gjort det før, fikk hjelp av en annen, som eller ikke hadde gjort det før, hadde alt verktøyet selv. Sto ute og gjorde det. Hadde nok brukt mye mindre tid nå, er blitt mye flinkere til å skru nå.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt bytte hvis du vil! Jeg vil mer ned! Hvis du bestemmer deg for å bytte, gi meg et signal!

Hvor bor du?

Tenkte jeg skulle bytte fjærene neste helg, og bilen må brukes daglig til da, skjønner du. :)

Hvor lang tid tar det å bytte dempere/fjærer?

Mest pes er det med framdemperne, hvis du ikke har en fastnøkkel med dyp ring som du får på de øvre muttrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å kjøre med den så lav som det der.. Jeg hadde min 60/60 med Jamex senking.. Kom meg godt fram med 15" vinterhjul.. Med orginal-styling som 90 fangere og GTi leppe etc, så tåler det en del også.. Med RS fanger er det nok litt værre.. Din bil så relativt orginal ut.. Ikke hev den.. Golf er relativt artig på vintern når den er stiv :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Golfen er en fin bil på vinterføre, har kjørt en Golf I med 90' fanger, GTi leppe og cup, som var senka 40mm i 3 år nå.

Men et av problemene mine med denne bilen, er at den tar oppi hjulbuene for et godt ord.

Så atm satser jeg nok på et 40sett.

Chassiset er btw så rusta(høyre dempertårn bak, dørk, etc) at jeg blir å skrote bilen til våren og flytte motor, bremser og alt annet av verdi over på et annet chassis.... Er planen i allefall...

En sprekk som bekymrer meg :( :

Juli-006.jpg

Et annet bilde av bilen:

Juli.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider