zub Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 altså jeg er så blakk om dagen at den går til høysbydende. Men den står på Skarnes i hedmark, ca 1 time unna Oslo. Har ingen kasse lenger ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Da blir det for langt for min del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 skjønner det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Var det 2.2i ventilerte bremser på mantaen du hugga, hvist så: har du lysst å selge meg 2.2i kalipterne dine. Må nemlig bytte noen bremsedeler på grunn av litt vibrasjon under nedbremsing...liker ikke vibrasjon...tenkte da at jeg like godt kunne bytte om til 2.2i bremser med ventilerte skiver. Hvis ikke du vil selge, vet du om noen andre som har å selge?, blomdalen f.eks??? Tips mottas isåfall med takk :) Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Var 2.2 i bremser på mantaen ja, men vet ikke om de er noe å satse på. har tross alt ikke vert brukt på 3 år. kan se på de når jeg kommer hjem idag og gi deg beskjed om de er brukene. Viss ikke har vertfall blomdalen alt du trenger. tror ikke han er så dyr heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Jess, d hadde vært kjempegreier!!! Jeg kan jo eventuelt overhale kalipperne hvis de er trege eller slikt... Skiver har de jo alltids på biltema :) Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 har ikke hatt tilgang på internett før nå så svaret kom litt sent. de kalipperne jeg har er ikke noe å satse på. stempelet er rustet fast og pakningenet er gåen. ta heller en telefon til blomdalen (55240340) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Ok! Har faktisk allerede prata med Blomdalen :) Har kjennskap til han fra tidligere i år...fikk 5 trinnskassa dærifra... Har fått tak i calipere nå...fikk fra Blomdal's... Venter bare på neste lønning nå så jeg kan kjøpe nye Brembo-bremseskiver... Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg