spooz Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Har aldri forsøkt å ta skikkelige bilder før, så dette var en ny opplevelse. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 fine de der, Hva synes du om dette? legger link her . http://www.home.no/vegardfoto/cosworth1.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Sinnsykt pent spooz :D Hvordan kamera bruker du? Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Så proft ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Tok et par på Jessheim i dag, front mot front i det som later til å være lav hastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Spennende :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Spooz: Gode bilder! Bruker du en ekstren blitz? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 haha. for en nerd han jævlen som lå over i motgående kjørefelt!.. faen jeg håper på å aldri møte en slik jævlen da skal jeg personlig drepe han om han overlever smellen.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by rakanishu Sinnsykt pent spooz :D Hvordan kamera bruker du? Takk for det. Låner et Fujifilm S7000 som jeg vurderer å kjøpe. Har ikke helt skjønt opplegget med lukkertid enda, men det kommer seg. :) Originally posted by Øyvind RyengSpooz: Gode bilder! Bruker du en ekstren blitz? Nei, de er tatt uten blitz. Lyset kommer fra diverse lyskastere, rundt kirken. Eksperimentert med forskjellig lukkertid bare. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Veldig pene bilder. Det eneste jeg la merke til på noen av bildene (bilde 3 og 5) var at bakgrunnen var mer opplyst enn bilen, slik at bilen blir seende noe mørk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Bård Veldig pene bilder. Det eneste jeg la merke til på noen av bildene (bilde 3 og 5) var at bakgrunnen var mer opplyst enn bilen, slik at bilen blir seende noe mørk ut. Kunne med hell ha vridd bilen andre veien på 3'ern, det stemmer veldig bra. Hadde fanget litt mer lys da. Men med en bråkete bokser kl ett på natta så følte jeg ikke for å kjøre mer der enn høyst nødvendig der inne. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Det blei vanvittig skarpe å fine bilder spooz. Det forrige kameraet mitt kunne jeg holde oppe lukkeren oppe med fjernkontroll så lenge jeg ville, da var det lett å lage sånne trafikkbilder med laaaaange lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Subaru-bildene ble fine men folk som driver å tar bilder av ulykker mens redningsmannskapet er der, ser på at hus brenner etc. er MØKK i mine øyne. Det er mange som har mine øyne.;) Tape-R: Er Serbere like bråkete og feige som Kosovo-Albanere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by MrKadett fine de der, Hva synes du om dette? legger link her . http://www.home.no/vegardfoto/cosworth1.jpg Er det togstasjonen i hamar bak der?? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg