Marius Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Hvis dere fikk velge hvor det skulle ligge en ny drag stripe, hvor ville dere laget den? Husk på viktige ting som feks, at det er kjekkt om det ikke er 10000m fra Sverige... Mener jeg... Skulle vært noe i utkanten av Oslo.... som hadde vært åpent for kjøring hele tia... skulle vært medlemskap man kunne abbonere på, så kunne man kjøre når man gadd.... hadde ikke det vært en drøm? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Er en gammel "fly plass" rett borti veien her. Ca. 2min Ski Storsenter. Det pleide å gå småfly/hobbyfly der før, men nå er den ikke i bruk trur jeg. Den er gresslagt nå, men det hadde bare vært å trille en traktor over noen ganger og smelt på litt asfalt så hadde den blitt vakker og klar for action :D Den ligger også et stykke fra folk, men det bor noen rett over veien og der er det også en låve full av hester, men litt bråk fra gatebiler kunne de tålt hver helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Den strippe er jo så jævlig kort Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Originally posted by RS2 Den strippe er jo så jævlig kort Men jeg trur det holder. I værste fall må man kjøre 201m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 litt kort ja.. men bedre enn ingen ting... men... DREAM ON!! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Kan vi ikke bare legge ned kjeller flyplas og okkupere den ? :D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Hva med E6 nord for Oslo? Er det ikke noen bra strekker der da???? Kan vel okupere den, tja... la si en fredag ettermiddag? Da er det sikkert lite kø der (HE HE) LMAO lol Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg