Gå til innhold

Trenger deler før lakkering

Ranger emnet

tfac

Anbefalte innlegg

Skal lakkere bilen på tirsdag og trenger litt deler generelt egentlig.. Har kjøpt g60 skjermbredere og kanalskjørt, nye fram skjermer, nye 90fangere, 88 dører og en del andre ting før lakkering! Men hvis noen evt har noen speil liggende, er jeg intr.. Trenger også endel andre ting som felger ( helst breie ) f.eks 16"x 8-9" e.l. Har noen bilder av pussingen hvis noen er intr i å se? Kom gjerne me tips om hva som kan gjøres? skal sveise igjen alle list, antenne og visker hull som ikke brukes. Skal også sveise inn blinklys "holder" til golf 3 blinkere i framskjermene.. Men har tenkt litt på sånn "luft riller" på venstre siden.. noen som vet hvordan jeg kan få tak i d?

Mvh. Marius Resvold

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på ganske mange.

VW Transporter/Caravelle med dieselmotorer har det iallefall.

Kan det være så vanskelig å lage slike riller selv? Kan vel bare ta en stålplate du kapper av fra en en bil på høggern og bruke dremel/annet slipeutstyr for å lage?

Vanskelig å få likt på begge sider, kanskje..

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat.. men lønner d seg kun å punkt sveise d?sånn at d ikke vrir seg mener jeg.. Har litt dårlig tid egentlig da, når bilen skal på lakkering tirsdag kveld! hehe Får ringe på høggern mendag tenker jeg...

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider