Skrotnisse Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 skal til verdal og jobbe til uka...reiser søndag kveld. har hørt dette er volvoland....hvor er det det skjer på kveldene her? gidder ikke bare skru stikkontakter.............. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Skrotnisse skal til verdal og jobbe til uka...reiser søndag kveld. har hørt dette er volvoland....hvor er det det skjer på kveldene her? gidder ikke bare skru stikkontakter.............. Verdalen er VOLVO heaven ja... har familie der, og morfaren min bor midt i sentrum (hvis du kan kalle det sentrum da:)).. men stripa som jeg vet går vel fra Hydrotexaco like ved brua, og innover forbi Obs'sen og over jernbanelinja så til høyre mot togstasjonen og tilbake samme ruta;) Om og Om og Om og Om igjen.. hehe... Er vel påbudt å ha basserne på fullt.. hehe.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Glem ikke skinnvesten og lisse-slipset. "bli itj fæst uten sjinnvæst" :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Husk å tippe lotto mens du er der ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Loppa Glem ikke skinnvesten og lisse-slipset. "bli itj fæst uten sjinnvæst" :) tror du jeg hørte den ofte i syden eller? "bli itj knullings uten rullings!" "bli itj fin uten mokkasin!" osvosv Verdalen er stort sett volvo ja.. ihvertfall sist jeg kjørte gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Se opp for sølvgrå v70'er med blåskjorter inni .. Ikke moro å kjøre forbi i 140 .. Eg vart skræmt, ja. Fikk heldigvis bare et par lys i speilet samt ble forfulgt noen mil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 "bli itj barsk uten karsk" men nok om det............får prøve ut stripa der oppe med transportern vel......finnes det hoteller i "byen" da?? liker best choice-hoteller..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 tilbake fra nord nå..verdal levde opp til forventningene det...dunk-dunk hele natta og masse fine varmlands porscher..men jeg hadde fire dager i kristiansund også...og der er det bra miljø nede på kaia på kveldene...bare synd det er så mye opel..:) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Skrotnisse tilbake fra nord nå..verdal levde opp til forventningene det...dunk-dunk hele natta og masse fine varmlands porscher..men jeg hadde fire dager i kristiansund også...og der er det bra miljø nede på kaia på kveldene...bare synd det er så mye opel..:) de hadde vel æffæktanlægg også sikkert i "Værdal'n"...høhø... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by NoFear de hadde vel æffæktanlægg også sikkert i "Værdal'n"...høhø... he... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Tok du no bilder a nisse? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Tok du no bilder a nisse? dum som jeg er så gjorde jeg ikke det.....var litt flaut og gå midt ut i stripa og begynne og knipse løs... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Kaller de det ikke hestemøkkrunden eller noe? Og kjører du runden mer enn 3 ganger i strekk får du bot om du blir stoppet..hehe var sånn når jeg var der for noen år siden. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg