Cozzie Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by TBI (Bilder) ... uff? [/b] Er den kjørbar?! :rolleyes: - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Cozzie Er den kjørbar?! luftsenking.. aka juks må senke ordentlig ;) polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Kid-A Kan noen hjelpe med å sette meg i kontakt med eieren av den oransje BMW-cabben? Gjerne på PM ;) Har fått all kontaktinfo jeg trenger nå :) Takk til gERIA og Amzoch! Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Som vanlig.... http://tingeling.net/ Sorry...er ikke film da, men...Fant ingen tråd for bare bilder...:o Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Hei Civic_girl. Var det du som parkerte ved siden av oss da vi måtte flytte bilene Vi kjørte S3 og Ibiza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Får poste noen bilder her da... Ikke mye bra da kameraet mitt er ubrukelig når det blir skumrig :rolleyes: Har ihvertfall fått bilde av 1 av de 2 råe bilene på treffet :D HEr er bildene mine: http://photobucket.com/albums/v191/kimsberger/Gardemoen%20Raceway/ "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by civic_girl Som vanlig.... http://tingeling.net/ Sorry...er ikke film da, men...Fant ingen tråd for bare bilder...:o åååh hehehe jeg bare digga det bildet civic_girl, er som om bilgudene peker på vidunderet! "and then there where light" nesten så jeg hører glorian synge "aaaaaaaaaaaaaaaaah" jesu oppstandelse eller no lol 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunluper Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Serious-Productions sine bilder fra streetmeet 13. august. Bilder fra streetmeet www.FransN.com Bilder av din bli?? send PM eller Mail Canon + Apple + Adobe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Skriv navnet riktig i det minste da Kid-A :) Originally posted by Kid-A Har fått all kontaktinfo jeg trenger nå :) Takk til gERIA og Amzoch! AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breiker Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 en liten film http://home.online.no/~kastoer/topfuel.MPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by boramannen Hei Civic_girl. Var det du som parkerte ved siden av oss da vi måtte flytte bilene Vi kjørte S3 og Ibiza? Det stemmer ;) Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Kid-A Har fått all kontaktinfo jeg trenger nå :) Takk til gERIA og Amzoch! Reportasje på den nå? :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Sprø den cab'n til Kenth.. men, han står på.. Jobba mye med den.. :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Dunluper Serious-Productions sine bilder fra streetmeat 13. august. Bilder fra streetmeat Må nesten nevne at det heter Streetmeet, ikke meat.Det betyr noe helt annet.Hadde nesten forventet bilder av rullende kebabsjapper og pølsebuer med det navnet........ :-) Edit: Sånn blah Er ikke enkelt med et keyboard fullt av cola! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ICON Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Viking067 Må nesten nevne at det heter Stretmeet, ikke meat. Da må vi rette litt mer.. det heter streetmeet og ikke stretmeet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg