Golfgti_power Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Noen som har glupe ideer/tips hvordan disse fjernes på alle fire dører???? Siter X"00 golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 låsepinnene? da regner jeg med at vi snakker om de som stikker opp på toppen av dørtrekket? Var en stund siden jeg hadde golf 4, men mente da det bare var å ta tak i dem og skru dem av (?) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 viss det er tappen på toppen så skrur du bare på dem til du blir grønn i tryne :op Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Tror nok du må av med dørtrekket for å få bort de.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfgti_power Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Er den tappen eg tenker på ja... har i vågd og slite i den enda.... er sentrallås men det har vel ikke noe og si.. skal skifte disse ut med noe mer fancy... blir litt mask/mekk viss hele dørtrekke må av... får hjem og skru meg grønn i trynet på torsdag da ;) satser på det ja.................... Siter X"00 golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 må jo ikke av med dør trekket for denne kommer jo ut av dørtrekket og da ødelegger du den jo bare. skru på dem i samme retning som en bruskork. enkelt og greit. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfgti_power Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Det er så godt så gjordt allerede...:D Siter X"00 golf gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg