-cardudde- Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Første gang jeg prøver meg på å adde en ny potte, blei ganske fornøyd:) Edit: mekka carbon håndtak, Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Bra den der, beste fra deg synes jeg!:P Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Du kommer deg du kommer deg. Gleder meg virkelig til å se hva du kan få til om noen år hvis du fortsatt har interessen for Photoshop. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Du kommer deg bror, vær litt mer nøye.. ta deg tid :) tss. Du veit at bilen som reflekteres i speilet fortsatt er rød? :D Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Du kommer deg du kommer deg. Gleder meg virkelig til å se hva du kan få til om noen år hvis du fortsatt har interessen for Photoshop. :) hehe:D, Kanskje, vi får se;):rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by CaPs_On Bra den der, beste fra deg synes jeg!:P takk:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 er enig med caps her..er nok din beste hittil det der..men jeg ser aat du er litt unøyaktig med lasso toolen når du går rundt bilen...håper du bruker polygonal lasso tool;) men fortsett å øv deg..man blir bare bedre og bedre...;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 bra den :D menne dekalene ser "litt" uekte ut... stå på gutt :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Håper du IKKE bruker lasso Toll, Bruk PEN tool, du får mye bedre ressultater! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by ilck Du kommer deg bror, vær litt mer nøye.. ta deg tid :) tss. Du veit at bilen som reflekteres i speilet fortsatt er rød? :D du skulle liksom holde kjeft om det du:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 eneste som mangler er en skikkelig feit potte tut :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 dette er sinnsykt bra gutt :) imponerende å se slik fra en 12 åring! Er enig i at dette er det beste jeg har sett fra deg. Meen, ta deg litt bedre ti med lasso\pen toolen eller hva du nå bruker, så hadde den blitt enda bedre! Stå på gutt! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by ibanez dette er sinnsykt bra gutt :) imponerende å se slik fra en 12 åring! Er enig i at dette er det beste jeg har sett fra deg. Meen, ta deg litt bedre ti med lasso\pen toolen eller hva du nå bruker, så hadde den blitt enda bedre! Stå på gutt! tusen hjertelig takk:) Ja, må nok bruke mer tid ja;) HVordan bruker man pen tool for å ta vekk et som kommer når man skifter farge, bare gjør man det samme når man bruker lasso tool? markerer og trykker delete?:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 er faktisk ikke sikker.. jeg bruker kun lasso tool til det. Bruker riktignok polygonal lasso, men så lenge man er litt tålmodig blir det som regel ganske bra! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Nice:) Bedre enn det jeg noen gang har fått til:) Har liksom ikke tålmodigheten jeg.... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg