-[T]- Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hey there...nice man.. Din beste mod til nå. veldig fin farge på lakken. Eneste dekalene ser litt fake ut. Har sett du har fått til dekalene bedre. Jeg vet ikke om noen andre 12 åringer som er på dette nivået ditt. Ser voldsom forskjell fra din første mod og denne. Og det er ikke lenge siden du begynnte. Karbonen ble veldig bra. Keep up the good work!! -T- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Når vi er inne på temaet karbon.. Jeg har aldri skjønt helt åssn man mekker karbon på diverse ting jeg.. Noen som er villig på å forklare ? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by ibanez Når vi er inne på temaet karbon.. Jeg har aldri skjønt helt åssn man mekker karbon på diverse ting jeg.. Noen som er villig på å forklare ? Hei du, det samme spørsmålet stilte jeg dere folka, hehe;) OG en fyr ga meg en sikkleig enkel side for å mkke carbon, du må registrere deg først, så finner du Tutorials, http://s3.invisionfree.com/Virtual_Addiction/index.php? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 mmm . thx :) da får jeg sette igang da! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by ibanez mmm . thx :) da får jeg sette igang da! Legg ut modden da:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg