Odd Arve Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg skal bytte ut bakstillinga på 320 e30 en min til 325.Det jeg lurer på er om jeg må bytte hele håndbrekksvaieren.Hva skjer viss jeg setter 325 diff på når jeg har 320 motor og gir,vil jeg merke forskjell.Er det ellers en grei sak å bytte bakstilling.Er det forresten noen som vet hva den slangen helt på høyre siden på toppen av bensintanken er for noe.Er det utlufting. Håper det er noen som vet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg mener at 325 har en litt annen utveksling. Noe mer kan ikke jeg bidra med.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Er det noen som vet om håndbrekkvaieren på 325 er lengre eller kortere en på 320i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 du må bytte vaierene pga du har trommelbremser på 320en og skive bremser på en 325 hvis du skal bytte det altså.. du bør bytte hele traversen hvis du først skal bytte alt der bak det er det enkleste!! (men det er stress fordiom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg