CalibR Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Fant denne siden via ett utenlandsk forum. Nå ser det ut som Tegneserien skal gjøres om til virkelighet. Ganske kjent serie blant bilglade folk i Japan og utland. Det er helt sant! :) Ser rått ut :) Bilene TAKUMI! Ett typisk japansk Dashbord :) Skyline-motor Nissan Skyline Toyota Corolla AE86 Mere info her!! -------> http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=80080 Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 i can't wait ;) med Jacki Chan som produsent så må det bare bli bra :) fant noen bilder av skuespillerane som skal være der! trur han skal ha rollen som Takumi nice rice :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 noen som aner NÅR denne kommer? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Blir sinnsykt rått! De skal jeg hvertfall ha. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Off haaater Jackie Chan, han er bare karateklovn i mine øyne... Det som har vært kult med initial D har jo vært "realismefølelsen" synes nå jeg, en blir liksom helt med i handlinga! Skal vedde på at det blir overmanipulert på data og det blir bare graps tilslutt hele greia. Men håper inderlig jeg tar feil!! Ps. Det er jo ikke Takumis hachi, hans har jo runda 200 000 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 ( Det meste her er "stjelt" fra drifting.com ) Et par nye bilder ute. Ikke store greiene men. Filmen skal koste ca $13 mill å lage som visst nok skal være en grei haug med penger når man lager film der borte. Skal spilles inn i Japan ved Mt.Haruna(klikk for bilder). Et par navn som er nevnt(sier sikkert ikke de fleste noe); Andrew Lau Wai Keung - Director Jay Chao - Takumi Tsui Hark - ??? Edison Chan Koon Hei - ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 FETT!! Når er release-dato!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Aner ikke egentlig Står seint i oktober eller november. Hvor riktig dette er vet jeg ikke. Fant litt mer info.. Kjeder meg idag ja. :P http://www.flora-fleur.net/envy/liveact.html Fujiwara Takumi ›› Jay Chou Takahashi Ryosuke ›› Edison Chen Takahashi Keisuke ›› Shawn Yue Fujiwara Bunta ›› Anthony Wong Mogi Natsuki ›› Anne Suzuki Takeuchi Itsuki ›› Chapman To Kouichirou Iketani ›› ???? Kyouchii Sudou ›› Jordan Chan Blir vel for mye bilder ettehvert så lager linker; #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 Initial D Live Action Movie Press Conference (for de som forstår språket eller klarer å lese teksten ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg