CoilOver Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Faen helvete ta vegvesnet i Kristiansand. Varoddbrua er helt fucka etter dem skrapte asfalten for andre gang. Svære dybe huller overalt på den gamle brua, og dette skal liksom være motorveien!!!!! Smalt som faen i støtdemperene når bilen havnet nede i disse brede dype hullene. Helvete ta dem! Ikke bare varoddbrue som er fucka. Asfalteringen rett før tunnelen inn til byen er også fucka til med en forbanna høy kant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Den høya kanten rett etter rundkjøringa på bjørndalssletta er utrolig irriterendes. Merket også det på Varoddbrua her om dagen. Håper iallefall den kanten fikses når de åpner den nye veien uten rundkjøring. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Du er ikke den eneste som fikk et LITE sjokk når du kjørte over broa,Djiises for no dritt.:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Minner meg på noen år tilbake når jeg kom fykende på motorveien på 8,5x18 felger med 215/40 dekk. Så stod det plutselig ett skilt fra veg-hore-faen-vesenet "OBS! ASFALT KANT". Vegvesenet kan bunte seg sammen med UP og tenne på seg sjøl. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 veivesenet "glemte" å informere om at de hadde fjernet veien, og etterlatt svære huller og spisse steiner rett over en bakketopp... Resultat: 1 stk dekk med rift i. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Noen som veit om man kan kreve erstatning når veivesenet har voldtatt veien så mye at det er svære høl og kanter (uten no skilt) at man får hakk osv i dekk/felger....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Hvis de ikke har skiltet, eller gjort noe annet feil, så kan du søke om erstatning. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Faen helvete ta vegvesnet i Kristiansand. Varoddbrua er helt fucka etter dem skrapte asfalten for andre gang. Svære dybe huller overalt på den gamle brua, og dette skal liksom være motorveien!!!!! Smalt som faen i støtdemperene når bilen havnet nede i disse brede dype hullene. Helvete ta dem! Ikke bare varoddbrue som er fucka. Asfalteringen rett før tunnelen inn til byen er også fucka til med en forbanna høy kant! Jeg kommer kjørende ned bakken, mot broa, og ser skiltet: "to pupper i veien" og "60kmt". Da tenker jeg at det må være noe vedlikehold av skjøtene på broa (hengebro for dere som ikke vet det) og legger hastigheten på 60kmt som det stod. Herregud, gjett om jeg fikk meg en overraskelse da jeg kom ut på broa! Satan å det smalt da jeg havna nedi det første krateret. Med 215/40-17" så kjente jeg det godt. Måtte ned i 20kmt. Tusla meg forsiktig over på andre siden... Må bare få det ut: DE KAN FAEN IKKE ASFALTERE I KRISTIANSAND! (var nå skiltinga det var noe galt med her da, men ikke første asfaltkant som er helt jævlig håpløs...) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Flytter ned om en uke, får håpe det er fikset til da :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by InFlames Flytter ned om en uke, får håpe det er fikset til da :) Håper faen med jeg og, latterlig er det... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Har dem fått asfaltert den dritt brua nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 er dette brua som er når du kjører fra kr.sand sentrum å hvor du kan ta av mot Søm til høyre når du akkurat har passert den? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Har dem fått asfaltert den dritt brua nå? Nei, det har de ikke. Og enda en gang, måtte jeg tusle meg over brua... Originally posted by InFlames er dette brua som er når du kjører fra kr.sand sentrum å hvor du kan ta av mot Søm til høyre når du akkurat har passert den? Ja, stemmer det. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 var i kristiansand for noen uker siden..den jævla kanten på asfalten før tunellene etter bommen var helt jævlig..har aldri sitti med hjerte så høyt opp i panna.. hørtes ut som at felger og eksosanlegg ikke kom til å overleve..gjorde heldigvis det da men jeg blåste over kanten i 80-90 med koni`ene på det stiveste.var faen ikke no merking der Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by mx6 var i kristiansand for noen uker siden..den jævla kanten på asfalten før tunellene etter bommen var helt jævlig..har aldri sitti med hjerte så høyt opp i panna.. hørtes ut som at felger og eksosanlegg ikke kom til å overleve..gjorde heldigvis det da men jeg blåste over kanten i 80-90 med koni`ene på det stiveste.var faen ikke no merking der Akkurat den kanten er noe dritt, kan ikke ta den i mer en 40, max 50km/t... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg