Alexxx Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Hvis jeg kjøper meg bil skal jeg selvfølgelig trimme den, men jeg lurer på om jeg må betale noen avgifter eller liknende når jeg trimmer? har hørt rykter om at biler som er eldre enn 10år slipper den avgiften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Her finnes all infoen om dette emnet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Etter 10 år stemmer dette, men vil ikke gjelde før 2006, siden denne loven kom i 1996. Altså i 2006 vil en 1996 modell ikke være avgiftsbelagt ved endring. Mer her! Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Såvidt meg bekjent skal alle biler regget etter 1.1.1996 betales avgift på, selv om 100 år. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Såvidt meg bekjent skal alle biler regget etter 1.1.1996 betales avgift på, selv om 100 år. Stemmer nok det men du får vel nedskrevet avgiften jo eldre den bilr som om du skulle importere en bil. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Stakkars fremtidige ungdommer... Blir jo blakk hvis de vil trimme. Lovlig da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Alexxx Stakkars fremtidige ungdommer... Blir jo blakk hvis de vil trimme. Lovlig da;) Ja eller så må dem kjøre i gamle vrak.. Å norge skal prøve og få ned døds fall langs veiene, så har dem så mye avgifter at ingen ungdomer har rå til å kjøpe noe nytt, har du litt motor så kommer du hvertfal for bi den campingbilen som ligger i 60-70km/t;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 hehe, helt enig... Koster det ikke noe sånt som 1000kr/hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Alexxx hehe, helt enig... Koster det ikke noe sånt som 1000kr/hk? Ja for alt over 170hk mere æ det e så koster et 1000kr/hk.. men så får du jo fradrag for alder på bil da, så jo elder jo billigere, norge i ett nøtteskal.:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Og Norge tenker liksom på sikkerheten til unge mennesker.. haha, *penger, penger* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Alexxx Og Norge tenker liksom på sikkerheten til unge mennesker.. haha, *penger, penger* Du må jo ikke glemme at en død persjon er billigere en en som er skadet.. penger er alt for staten.:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 hehe rett... Hvis du kjører på en person som blir alvorlig skadet, særlig hodeskader, så er det mye dyrere enn hvis personen ble drept.. men jeg vill heller dødd enn å bli grønnsak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg