Kane Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Det virker som "helten" selv ikke helt tør å starte tråd om dette, men det gjør derimot jeg! Karen som har Cabben har alltid funnet på en masse unnskyldninger for å ikke kjøre mot T/A'n til T/A455, og nå skjønner jeg hvorfor!:D Han dro opp på sida av oss (Jeg var i passasjersetet til Ottesen) så kompressoren hvinte og Ottesen gav jo selvsagt jernet. Gjett om cabben ble parkert! En av unnskyldningene han har brukt for å ikke race før er at bilen er satt opp for svinger. Vel, for å sitere Ottesen: "Jeg kunne jo ikke kjøre fortere gjennom svingene når han foran var så treg!" Ottesen, du gjorde helga mi!:dude: Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 LOOL!! Go Ottesen, go Ottesen!! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hehe.....:D Morsomt !.... skal si han dreit på "draget"..... trodde lissom disse bilene gikk bra jeg da :rolleyes: Han hadde mange morsome unnskyldninger, deriblant at det rant ut mye olje.... jeg tror jeg hadde merket det i svingene da gett ! Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Bånn gass he he :) Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hvor mye sånn ca. gir maskina di da, Ottesen? Høres ut som det er endel krefter i den.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Mener det var 386hk i motoren og 350hk på bakhjulene?, rett Ottesen? Hadde slev ikke trodd at han hadde så mye futt i den lille 302en, men etter å ha vært med på en tur, så var det nesten jeg som måtte oberbevise han. Bilen går enkelt og greit fælt bra. Hjelper selfølgelig også litt at motoren sitter i 1400kg bil. Forøvrig en merkelig motor, tordde alle V8ere mer eller mindre hadde mye dreimoment, men er vell bare å trimme nok så forsvinner det :D Det morsomste er jo at Ottesen er veldig langt fra en skrythals, nærmest beskjeden. Det kan jeg ikke si om han som kjørte Irocen... hørte nærmest ut som om det var flere 1000hk i Irocen hans. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 350hk på hjula er bra på 1400kg det ja. Bedre at folk er beskjedne blir liksom mye mere løs stemning rundt racing da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by T/A 455 Mener det var 386hk i motoren og 350hk på bakhjulene?, rett Ottesen? Hadde slev ikke trodd at han hadde så mye futt i den lille 302en, men etter å ha vært med på en tur, så var det nesten jeg som måtte oberbevise han. Bilen går enkelt og greit fælt bra. Hjelper selfølgelig også litt at motoren sitter i 1400kg bil. Forøvrig en merkelig motor, tordde alle V8ere mer eller mindre hadde mye dreimoment, men er vell bare å trimme nok så forsvinner det :D Det morsomste er jo at Ottesen er veldig langt fra en skrythals, nærmest beskjeden. Det kan jeg ikke si om han som kjørte Irocen... hørte nærmest ut som om det var flere 1000hk i Irocen hans. Er vel ca rundt det med hester ja... blir bedre visst jeg får inn en rullekam ! :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hehe....best jeg sier at dette IKKE gjelder meg da :D Er jo tross alt ikke flust av IROC cab'er etter veiene her i landet. Bra du flisa'n da. "Arts-frende" eller ikke - skryter man får man ha baller til å i det minste prøve å bevise at det ikke er bare preik. Var det bare den originale 305'en med en vortech på eller? thumpsup Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 er en 350cid, er en dell lystgass i tileg. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg