Gå til innhold

Ottesen VS Vortech mata Iroc Z Cab

Ranger emnet


Kane

Anbefalte innlegg

Det virker som "helten" selv ikke helt tør å starte tråd om dette, men det gjør derimot jeg!

Karen som har Cabben har alltid funnet på en masse unnskyldninger for å ikke kjøre mot T/A'n til T/A455, og nå skjønner jeg hvorfor!:D

 

Han dro opp på sida av oss (Jeg var i passasjersetet til Ottesen) så kompressoren hvinte og Ottesen gav jo selvsagt jernet. Gjett om cabben ble parkert!

En av unnskyldningene han har brukt for å ikke race før er at bilen er satt opp for svinger. Vel, for å sitere Ottesen: "Jeg kunne jo ikke kjøre fortere gjennom svingene når han foran var så treg!"

 

Ottesen, du gjorde helga mi!:dude:

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.....:D Morsomt !.... skal si han dreit på "draget"..... trodde lissom disse bilene gikk bra jeg da :rolleyes:

 

Han hadde mange morsome unnskyldninger, deriblant at det rant ut mye olje.... jeg tror jeg hadde merket det i svingene da gett !

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var 386hk i motoren og 350hk på bakhjulene?, rett Ottesen?

 

 

Hadde slev ikke trodd at han hadde så mye futt i den lille 302en, men etter å ha vært med på en tur, så var det nesten jeg som måtte oberbevise han. Bilen går enkelt og greit fælt bra. Hjelper selfølgelig også litt at motoren sitter i 1400kg bil. Forøvrig en merkelig motor, tordde alle V8ere mer eller mindre hadde mye dreimoment, men er vell bare å trimme nok så forsvinner det :D

 

Det morsomste er jo at Ottesen er veldig langt fra en skrythals, nærmest beskjeden. Det kan jeg ikke si om han som kjørte Irocen... hørte nærmest ut som om det var flere 1000hk i Irocen hans.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Mener det var 386hk i motoren og 350hk på bakhjulene?, rett Ottesen?

 

 

Hadde slev ikke trodd at han hadde så mye futt i den lille 302en, men etter å ha vært med på en tur, så var det nesten jeg som måtte oberbevise han. Bilen går enkelt og greit fælt bra. Hjelper selfølgelig også litt at motoren sitter i 1400kg bil. Forøvrig en merkelig motor, tordde alle V8ere mer eller mindre hadde mye dreimoment, men er vell bare å trimme nok så forsvinner det :D

 

Det morsomste er jo at Ottesen er veldig langt fra en skrythals, nærmest beskjeden. Det kan jeg ikke si om han som kjørte Irocen... hørte nærmest ut som om det var flere 1000hk i Irocen hans.

 

Er vel ca rundt det med hester ja... blir bedre visst jeg får inn en rullekam ! :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....best jeg sier at dette IKKE gjelder meg da :D Er jo tross alt ikke flust av IROC cab'er etter veiene her i landet.

 

Bra du flisa'n da. "Arts-frende" eller ikke - skryter man får man ha baller til å i det minste prøve å bevise at det ikke er bare preik.

 

Var det bare den originale 305'en med en vortech på eller?

 

thumpsup

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår