-cardudde- Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 HAr lyst til å lage en carbonbil før skolen starter, et "big project" Er det bare å gjøre som å lage carbon panser? Eller er det no mer komplisert,? for prøve å gjøre det samme jeg gjør når jeg lager carbonpanser, er det noen andre muligheter? Takker for alle svar;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 har selv prøvd et par ganger og det er vanskelig! tror du skal drive på lenge for og få carbon-mønsteret til og følge alle bølger/linjer på bilen.. men du vet ikke før du har prøvd Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 12 år...da rekker du å lage noe fett på sløyden:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 har ikke prøvd før, men er sikkert enklere om du tar en og en karosseridel. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by ststorm har ikke prøvd før, men er sikkert enklere om du tar en og en karosseridel. er det jeg gjør;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hva med å prøve å farge carbonen? så det blir litt ferrari enzo, ferrari f50 og mclaren f1 style. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg