Gå til innhold

dører ønskes

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Vel kjøpte en galant glxi i stad,

Alt elektrisk m/takluke, bilen var hel og pen, men en ulyd i høyre side forran når jeg bremset, regner med at det ikke er noe belegg igjen på klossa..

Men det var litt rust i bunn på dørene, så ut til å bare være på overflaten, men man vet aldri.

Etter det jeg har lest her så er det en del av dere som har kjøpt dere delebiler, noen som har noen dører til meg?

Jeg har en coupe, veit ikke om sedan dørene går overens, men det veit sikkert en av dere...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med Galant...

Du er hitils den enste av de som henger på dette forumet som har GLXI =)

Sedan og Hatchback ( Coupe ) dørene går ominenn, helt identiske.. Hmm, har som sagt i ombygningsposten, fire dører jeg skal selge etterhvert, må bare få demontert de først.. sender deg en PM da... =)

PS: Poster du noen bilder av bilen når du tar de ? Kan være behjelplig hvis du trenger en plass å legge de på..

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du i signaturen min så serdu at jeg har nok av plass selv, har eget upload script til public use..

Har kun selgers bilde.. (dårlig)

når jeg leitet rundt etter galant virket det ikke som at glxi var så sjeldent..

Men har det seg sånn at det er den som er best utstyrt? eller er det glsi?

Min har i hvertfall alt man kunne tenke seg av utstyr på en bil fra den tiden. og alt er elektrisk :D Men det er vel standard på de bilene..

Når tror du at dørene er til salgs, og hva blir prisen??

selgers bilder:

bilde1-hoyreside.jpg

bilde2-front.jpg

bilde3-venstreside.jpg

bilde4-bak.jpg

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noen dører som er nærmere ;)

karosseri.jpg

Har satt prisen til 300,- pr stk, dette er uten "innmat" (dørtrekk, vindusheis, vindu)

Btw: jeg lurer på om GLSi'en har "dørbeskyttere" (se bilder) som standard, mens GLXien ikke har det

Hvertfall har GTien og min GLSi 4x4 det (og andre GLSi'er på finn.no har det).

Fant en GLXi 4x4 på finn som ikke hadde det, så jeg tror ikke det er spesielt for 4x4 heller...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å flytte over innmaten fra de gamle dørene da?

Hvordan blir det å ta av den "dørbeskyttelsen"? Den kler vel ikke min bil siden jeg ikke har de "rillene" på resten av bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kunne jo eventuelt gjøre det slik at du skrudde innmaten ut fra dine, og at jeg får den.. (slipper vi med en skru'ing istedet for 3 ;))

Kanskje enklere å sette på det lille "skjoldet" på forskjermen og den lille "leppa" på baksjermen..

kan få med det billig.. :)

tror beskyttelsen er klipset oppe ved lista og limt /festet med dobbeltsidig tape nedover, muligens skrudd nederst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan ikke jeg bare få dørene dine komplette, hvis det er (el vinduer og elspeil på de) Så får du mine, mot et mellomlegg du bestemmer?

Er vel også lettest at jeg får med de dekslene til framskjerm og bakfanger..

Men må ta en ting av gangen, må ordne meg lån først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vansklig å bytte over innmaten i dørene, men HUSK FOR GUDS SKYLD å heis vinduene ned før dere begynner med det, hvis ikke blir det MYE ARBEID !! ( Har erfart )

Beskyttelsen som brisladdern har er limt rundt det hele, og klipset på midten...

GLSI/GTI beskyttelsen er limt rundt det hele, klipset i toppen og i bunn ( Ikke skrudd )..

Jeg har skiftet den beskyttelsen på bilen min, her skal du få se forskjellen, joda, bilen kler det !!!

Før :

GLI.jpg

Etter;

NY3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mente var at bilen min ikke ville kle å kun ha det på dørene da jeg ikke har det på skjermene..

Noen som veit hvor det er billig for deler til disse bilene? trenger bremse skiver og klosser forran.. Drittjobb å bytte?

finnes det senkesett til disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klosser er "hyllevare" på de fleste bilrekvesita forhandlere.

Jeg pleier å bruke Mekonomen (de leverer alltid til avtalt tid), men det kan jo sikkert finnes noen som er billigere..

Skiver. har jo det også, bare å skru av på delebilen :)

Har ikke sett spesiellt etter tilstanden, men merket meg ikke noe spesiellt negativt.. par-tre hundre stykk?? høres det greit ut?

(har jo også den beskyttelsen for forskjerm/bakskjerm også ;))

Jaja, ut å skru, 'tilsynet skal titte på ny-motoren på onsdag..

trenger en liten siste shining :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Klosser, Skiver og Calipere for ikke så lenge siden (22-05-04) .. Det ble kjøpt av et firma med navnKrogslund Bildeler De bruker et byttesystem, værfall på calipere så da må du sende inn de gamle når du kjøper nye......

Prisene da var uten mva. som følger.

Bremseskive Foran (per stk) : 395,20 Kr

Bremseskive Bak (per stk): 245,00 Kr

Calipersett ( 2 calipere med bremseklosser ) Bak : 1400,- Kr

Calipersett ( 2 calipere med bremseklosser ) Foran: 2100,- Kr

De hadde kort leveringstid, og var ganske ok å ha med å gjøre =)

Ble veldig fornøyd med produktet værtfall, anbefales =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk da skal jeg prøve mekonomen, hvis jeg først skal bytte skivene så setter jeg på noen nye.

Er nok stål mot stål på høyre framhjul når jeg bremset, skrapa og bråket..

Er ikke mer enn noen få timer til jeg skal til banken å snakke med de låne folka, men jeg er nå ganske sikker på at jeg får..

Da kjøper jeg dører og beskyttelsen til skjermer av deg jeg, jafo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lethol

Galant Espen?! Hva skjer med 242`n?

Den lever i beste velgående med 2,3turbo motor nå. men har ikke tid til å ha den både som bruksbil og som prosjekt, derfor blir det en galant som bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider