Gå til innhold

dører ønskes

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Joda den er grei. Foreslår vi bare bytter dører..

Enkleste da er vel kanskje å skru her, hvis Mitsuen er kjørbar da.. Delebilen min står ute med innredning i, så hadde vært fint å bare kunne skru på de andre dørene...

Hvilken farge er det på trekket dørsidene dine? må de byttes??

Mine er blå/grå:

Image_00031.jpg

300,- pr dør

og en 50 lapp pr skjerm-beskytter, ok?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å blande meg, men innredningen i dørene er som regel grå/blå, har sett det brunt også, men da er bilen srom regel Gull =0

Btw Jafo : Hmm, skal ikke ha den ruta vi snakka på, fikk tak i på huggeriet, er litt redd for posten og glass altså, en ting er sikkert, de behandler ikke varene forsiktig!!!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Joda den er grei. Foreslår vi bare bytter dører..

Enkleste da er vel kanskje å skru her, hvis Mitsuen er kjørbar da.. Delebilen min står ute med innredning i, så hadde vært fint å bare kunne skru på de andre dørene...

Hvilken farge er det på trekket dørsidene dine? må de byttes??

Mine er blå/grå:

Image_00031.jpg

300,- pr dør

og en 50 lapp pr skjerm-beskytter, ok?

:)

Lettest å skru hos deg antagelig, du har nok gjort det før, og bilen min er fullt kjørbar i forhold til delebilen din, hvor mange skjermbeskyttere trenger jeg?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

jepp fortsatt interessert jeg!

Akkurat nå er lommeboka litt "slunken" så hvis du har det veldig travelt med å bli kvitt dem så må jeg stå over.

Hjalp litt med tykkere olje ja!

Men fant noe annet dritt med bilen da jeg gikk over dørene i går, skulle spraye på litt brunox (ruststopp) på dørene så jeg legger meg på bakken under dørene da ser jeg at kanalen på ene siden har vært sveiset, så jeg begynner å banke litt forsiktig der, pang, så slo jeg tvers igjennom, og det var bare forsiktig banking med en sprayboks..

Så jeg må nok kappe ut en liten del av kanalen og sveise litt... Gidder ikke bytte hele kanalen..

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke værre enn at jeg håper å få kasta restene i begynnelsen av neste uke.. blir litt "logistikk-problem" å lagre de store delene i løsvekt ;) men det skal nok gå, Kaster dem ikke..

Hvis du trenger en delekanal, er det bare å komme å komme, til "selvplukk", bare jeg slipper å bruke vinkelsliperen skal jeg ikke ha noe for dem :)

Plukket ned bakstillinga i går... den veier sine kg....

Så da mangler jeg å plukke: tank med pumpe, soltak, forstillingsdeler samt skru av dørene (og noen andre småting..)

*lever i håpet om å bli kvitt den i begynnelsen av neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kanal kunne vært kjekt, men hullet er på siden, så det går nok å lappe det med vanlig plate.

Får ta en kjøretur ned til deg engang så jeg får hentet dørene også..

Men akkurat nå ligger jeg rett ut, sjukemeldt i noen uker framover, -kyssesjuken :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

[sedan og Hatchback ( Coupe ) dørene går ominenn, helt identiske.. [/b]

Må nok si meg uenig der.

Det skiller ca 1cm i lengde mellom Sedan og Kombicoupe.

Fikk eg erfare då eg prøvde en KC dør på sedan`en min etter eg hadde hatt et lite uhell på vinterføre.

90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A)

I Can Resist Anything But Temptation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guardion:

Takker, etter at jeg skrev det selv så har jeg faktisk erfart det samme.. eller jeg skulle ha ei ny rute til bakdøra mi, fikk tak i en fra sedan, men den passet ikke =)

Beklager for feil opplysninger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder nok bare bakdørene tror jeg.. Fordi når jeg tok GLSI/GTI dørbeskyttelse fra en Sedan på det lokale høggeriet, så passet det rett over til min Kombicupe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider