Zievert Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 jeg skal ha ut den bolten med rød ring rundt, fjæra har jeg tegna inn med gult så det skal bli lettere å skjønne hvor bolten befinner seg. hvordan får jeg ut denne, den går rundt men den vill ikke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 fatter dere eller skal jeg ta bilde fra motorrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 går hele foringa rundt når du skrur på bolten? disse boltene pleier å ruste fast i mellalhylsa inne i foringa. med luftverktøy så får du såpass fart på bolten at den pleier å løsne i fra foringa. ellers blir det nok vinkelsliper. sleit skikkelig med den der selv. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Jepp. Her er nok baufil et nyttig verktøy. det brukte jeg etter å ha bannet en stund... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 tok vinkelsliperen jeg, kappa bort halve feste samtidig så måtte sveise litt etterpå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zievert Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 tydeligvis en kjent bolt he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 den er kjent ja.. bolten ruster fast i foringa. men det går fint hvis du varmer og bruker slegge. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg