Gå til innhold

Bilder fra vw-audi treff på Rudskogen 15 august

Ranger emnet

eek

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bronto

Var da endel gromt på banen nå og da.. Audi Sentrum var jo godt representert, VS (correct me if i'm wrong) S2'n, også ble det jo litt fart på den lilla ur-quattro'n etterhvert da..:)

Jaja. Audisentrum har fått fart i bilene dømmes. liker spessilet den nye. Ja. som sagt tideliger den Grå S2en som enten eies eller er blitt trimmet av V.S Motor(dette er det nok noen som vet mer om en meg) gikk veldig, veldig, veldig bra. Morro og se på. Synd han dro hjem så tidelig. skulle ha kjørt mer. hehehehe;)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bronto

Var da endel gromt på banen nå og da.. Audi Sentrum var jo godt representert, VS (correct me if i'm wrong) S2'n, også ble det jo litt fart på den lilla ur-quattro'n etterhvert da..:)

Litt offtopic, men alikevel;

Bilen i avataren, er den din? Ble denne kjøpt av en forhandler (som jeg ikke husker navnet på) ved shell rosten i Trondheim? Ligner veldig, siklet en stund på denne forstår du. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vidder

Litt offtopic, men alikevel;

Bilen i avataren, er den din? Ble denne kjøpt av en forhandler (som jeg ikke husker navnet på) ved shell rosten i Trondheim? Ligner veldig, siklet en stund på denne forstår du. :D

Er min ja.. Hehe.. Er nok ikke samme bil.. Den her ble kjøpt privat i Oslo...

-92 Audi 90 2,0E

x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det engang slik at banekjøringen til VW Audi Club'en ikke gjennomføres for at tilskuerne skal ha det moro - den er til for at bilenes eiere skal ha det moro.

Så å påstå at kjøringen er kjedelig å se på blir liksom å skyte på feil skive...

Slæddekjøringen gjør vi unna med Quattro på vintertreffene, når bakhjulstrekkerne står og dytter i lierbakkene... :D

PS! Hvis alle lar være å kommentere snørrvalpen rdl /Taperen sine barnhageskrik, gjør dere jobben for moderatorene mye lettere når vi skal slette innleggene hans. Takk !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

der var vel en og annen vento som kom sidelengs gjennom svingene, men om han sladdet.. nja..

ingen sladder slik som du vettu taper'n.

Slet faktisk med at Venton min hadde en tendes til å slippe litt med ræva i enkelte av svingene! Tror nok det var en kombinasjon av slitte dekk og litt for høyt lufttrykk!! Endte med en 360 i s-kombinasjonen....

- 90 VW Taro(hilux) 2wd

- 77 VW Polo I

- 55 VW 1200 - Primer

- 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider