Shakotan Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Her er film til fra D1. Ikke noe særlig konkurransekjøring, men litt frikjøring og masse seierspiruett av undertegnede :D http://www.scaira.co.uk/vids/Drifting%20Competition%20-%20Birmingham%20Wheels.wmv Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 *laste ned* Gleder meg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 ooh.. det gikk fort å laste ned :D lå på 250kB/Sek hele tia :D grei film å ;) Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Ah, kul video. Bra underholdning. Takk for kjøringa ;) Lykke til videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Haha nice :D Var dritrått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Pen 360 av deg Fredrik, som det starter med Og nyyyydelige seiers-donuts!! :D :D :D Keep on the good stuff!! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Kjempe kult! Jeg digger det! Så deg (FSR) når du kom på kveldinga på Gardemoen Raceway, jeg var på hjem da. Du betalte ikke du!!! :D :D eller? hehe.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 GENIAL kjøring! All respekt! :D Lykke til på denne sidelengs veien ja ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Dritbra.. likte denne filmen og.. Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Precious Kjempe kult! Jeg digger det! Så deg (FSR) når du kom på kveldinga på Gardemoen Raceway, jeg var på hjem da. Du betalte ikke du!!! :D :D eller? hehe.. Stemmer det. Var innom en kjapp tur. Skulle egentlig vært der fra tidlig av, men Toyotaen var ikke ferdig før utpå kvelden. Laget plakatene etc. for Streetmeet så da slapp jeg visst inn :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Det er mye sant i det at dersom bilføreren har det gøy, så smitter det over på tilskuerne.. Og Fredrik så ut til å kose seg glugg i hjel :o Og da blir det show :titties: Gleder meg til bilen er ferdig, da skal jeg også ha det gøy!!! PS: Ble ikke den duden som stod i bildøra di hengende fast i vingen en kort stund? Så ikkeno' på filmen?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Nei, han slo bare hånda borti når jeg tok piruetter rundt ham :p Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg