Gå til innhold

Dobble forgassere

Ranger emnet

volvoboi

Anbefalte innlegg

Veit ikke hvor store de er, kan måle de i morra, skal ikke ha så mye, ga 1000 for de da jeg hadde planer om å sette de på b20`n. 5-600,-?

Men veit ikke om de kanskje blir litt for små for deg hvis du har planer om å dra ut mange hk..

gassere_i_deler_resize.jpg

gasser_blank.jpg

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pass på å ikke kjøp for store.. kjøper du fra en rallycross motor eller rally motor så må en som regel skifte dysene og muligens halsringer. ofte er det altfor stort for gatebruk og da går bilen sur fort.. Men deler til forgasserne koster ikke all verden.. personlig så har jeg 48 mm og de fungerer utmerket...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ampy

hmm.. dem hadde gjort seg på 142'en som står hjemme... De to forgasserne som var bilde av der.. Selge til meg? :)

jeg trenger dem ikke, hva byr du? Send gjerne pm hvis du er interessert

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Rusker opp i en gammel tråd her jeg. Skal kjøpe dobble forgassere til B23`n nå. Men er usikker på hvordan gassere jeg skal kjøpe, Hørt at 40mm er optimalt på en b23 me 405topp og k-kam. Men er usikker på hvor og hva jeg skal kjøpe? Har tenkt å kjøpe nytt. Fint hvis noen kunne gitt meg direkte link til hva jeg bør ha. Weber,dellorto etc.

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider