Gjest Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kommer jo ann på hva mer som er gjort med motoren, akkurat hvor store gassere du skal ha da.. Hva er gjort med toppen? Org bunndel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Ikke gjort noe med toppen, bare overhalt med nye original deler. Original bunndel. B23e 405 topp K-kam 2,5" eksos 4-2-1 grenrør Var en kar jeg snakka med som hadde akkurat samme motor, bare ikke eksos og grenrør, og han bytta fra K-jet til 2 stk dobble dellorto 40mm. Da gikk motoren MYE bedre sa han, men kan jo være svada/skryt ikke vet jeg. Noen som vet hvordan gassere jeg bør ha for å fa motoren sprekere + deilig gasser lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Gjerne beskriv litt forskjellen på DCOE og de forskjellige typene. Er ganske forvirrende det greiene der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 http://www.misab.se selger forgassere du ønsker av alle slag, også reservedeler og oppgraderingsforgassere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg