MortenK Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 haha, faen eg trodde asim sto og kjeftet på de bak gjerdet, så ikkje føreren av bilen første gang eg så bildet :D men kommer ikkje på noe tøft å si.. kanskje asim kan gi fasitsvar? :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 "Nå har jeg hold denne walkie'n på strak arm i 38sekunder, hva er rekorden din?" "Hvis dama di ikke er høyere enn det her, så er a nok ikke lovlig" "Så sa den enarmede fiskeren, SÅÅÅÅ stor var fisken" "Selv om jeg er mørkhudet, betyr det ikke at jeg parkerer bilen din for deg, HA DEG VEKK!" "Gay-convension er DER borte" osv osv Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by LoCDoG haha, faen eg trodde asim sto og kjeftet på de bak gjerdet, så ikkje føreren av bilen første gang eg så bildet :D Samma her! ;) Originally posted by Wicked"Nå har jeg hold denne walkie'n på strak arm i 38sekunder, hva er rekorden din?" lol lol lol Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Wicked "Selv om jeg er mørkhudet, betyr det ikke at jeg parkerer bilen din for deg, HA DEG VEKK!" Humre grinchy Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by LoCDoG haha, faen eg trodde asim sto og kjeftet på de bak gjerdet, så ikkje føreren av bilen første gang eg så bildet :D men kommer ikkje på noe tøft å si.. kanskje asim kan gi fasitsvar? :P Fasitsvar hadde vært morsomt nå.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 "we are the playmo men,å-å-å" "Ser du ikke at jeg driver å flørter med guttungen bak gjerdet?Så se å RYGG unna nå da!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 "Dæven han steike i det gloheite hælvete førr den svartsvidde allmæktige satan kor djævelsk æ ska kjøre på stripa der neste år" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Hehehe!! Kjenner den nissen med øya! Er lillebroren til en kamerat av meg... Han har sikkert vært svær i kjeften igjen og blir satt på plass av selveste Asim :) "Hei din lille skøyer! Denne slegga her flesker knallerten din! Så bare pass deg ellers blir det skikkelig buksevann!" Og til røvern på bildet: Håper du leser dette Kristian. Knallert er ikke fett ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by JHU "Hvor i helvete er alu vingen??" han peker jo bortover. vil heller tro han sier FÅ AV DEN JÆVLA VINGEN!!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 hehe. hva med HVA TENKER gutten bak gjerdet PÅ?... mmmmm. oh damn.. one hot mamba.. yum yum... give me sume.. blablabla. caaaaant heeeeeeear yooooooooooU!! *snufs...* der forsvant populæritetn min for i kveld.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 øsj å føsj for noen griser noen av dere er.. uhhmmwhat? uhhmmwhat? uhhmmwhat? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 "Volla schpaa kæbe, såru det eller?" (Solo reklamen) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Må si at dette er en av mine favoritter: "Nå har jeg hold denne walkie'n på strak arm i 38sekunder, hva er rekorden din?" Kom med flere slike gullkorn! Må ha en beste mann til i morgen! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ahhhhhh ahhahaha.... KONGE BILDE!!! :D Sinnsykt bra... kom akkurat hjem fra en lang dag på rudskogen med massssse feeeeeet filming, og holdt på å dette av sofaen når jeg så denne tråden. Det jeg sier er "Jai låver dei.... det er schjjikkli bra treff der borte assssa" lol Fasit kommer snart... må få noen flere gode forslag synes jeg ;) Asim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 "Håhååå! Sjekk svetteringen min a..!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg