Corrado16v Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by C_West HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH LOL lol lol lol lol lol lol lol lol Den der var som tatt ut av gatebilfilmen. schjjikkli bra treff ikke sant. HAHAHAHAHHAHAHA. Den må du ta igjen på gatebil.filmen 2004 Asim. hehe lage det til en greie å si det, som arnold altid sier I'll be back Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "nei, jeg er ikke takeawaygutten fra kebabsjappa. Der er sjappa, hent selv" "øyh, sjekk a! jeg har trent! jeg kan løfte denne walkietalkien på stak arm!" Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Dalhback killer tøffest av deg å meg, husk at jeg er ferdig ....... senka,bredda og sota;) :D høhø, den var litt stygg.. :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Ha dæ vækk spøkels, æ pule itj for småpæng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hahaha.. legg merke til musklene mine!! :cool: violin Visste ikke selv at jeg hadde dem.... man lærer noe nytt hver dag D: Det jeg sier er "ahhhhh du vart fin i mokkasin" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "hey hey, stå ikke der å ta bilde av meg, kommer heller rundt der borte så kan vi ta en bedre photosession" Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "I used to race here when I was at High school" Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "Du gidder ikke å hjelpe til litt der borte vel? Har en bil uten skilter skjønner du.." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "one time.... at band camp" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 "sjekk ut runkemuskelen min, den har jeg arbeidet hardt for å få" :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg