Gå til innhold

Spenstige priser..

Jafo

Anbefalte innlegg

Lette etter bilder av forskjellige Galanter på finn.no og kom over denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?id=3327141&sid=1247645109744733&pos=39&rub=2

greit nok at Diesel er uhyggelig skjelden på disse bilene, men 89.000,-??

ROFL

Eller denne:

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4440132&sid=1247645109744733&pos=38&rub=2

nesten 80.000,-, greit nok kort km, men...

deretter er det nesten 10 som mener de skal ha rundt 50 tusen eller mere for sine..

jau.. optimistisk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut denne :

http://www2.blocket.se/view/3076101.htm?l=0&c=1&city=0

Greit nok at det er en Dynamic4 og en av de bedre eksemplarene som går på veien, men det var en drøy pris synes jeg....

55000 SEK er ganske mye...

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal jo selge den gamle girkassa mi (GLSi 4x4) og har en potensiell kjøper, men han driver å pruter på prisen min (3000,-) så jeg tenkte jeg skulle sjekke opp hva en 4x4 kasse koster ny...

Holdt på å ramle ut av stolen av latter...

nesten 100 laken!!!! :eek::eek:

ny kasse med 3 års garanti: 83000,- :eek:

Vinkeldrev (aka 4x4 delen): 25000,- :eek:

kanskje jeg er alt for billig ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke helt hva sånt er verdt, jeg har ikke lyst til å begynne å bygge om enda.. "dont fix something that aint broken" eller noe.. Men hadde vært gromt med 4x4..

Er det slik at du har satt gti16v motor i din?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kmstand er 202.000km.

Jeg håpet at det bare var at denne balanseakselen hadde hoppet ett hakk på reima, men den ser riktig ut for meg.

Så jeg regner med at det er lageret eller noe.. kjennes fin og tight i front, og lyden av viberasjonene hørtes ut til å komme fra bakkant..

Kanskje greiere å plukke toppen av den, så slipper du å ta ut hele motoren, og ev kan overhale denne uten at du blir uten bil..

pris, tja? hadde tenkt å selge motor med motorstyring og girkasse for 4.000, men nå er jo motorstyringa solgt (for 1000,-) og girkassa sansynligvis solgt for 3.000, så da har jeg jo fått inn de pengene jeg tenkte på salget av dette...

Har lurt litt på å auksjonere den bort, enten her eller på QXL med minstepris 1 kr ;)

det blir da motor, ledningsnett, tenningssystem, insprøytning og eksosmanifoil (med Lamda).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Kanskje greiere å plukke toppen av den, så slipper du å ta ut hele motoren, og ev kan overhale denne uten at du blir uten bil..

Det var et eller annet med den setningen jeg ikke skjønte...

Mener du at jeg setter på kun toppen din etter at den evt er overhalt?

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jobb blir det, men det blir jo sånn pusle jobbing... trengre jo ikke haste med det, for da er jo fortsatt bilen kjørbar i mellomtiden.. Men spørs om jeg ikke skulle byttet stempelringer også.. Men mye hadde du tenkt deg for motoren da? 1krone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider